CLASS menu?
Fra : Silas Lasvill-Anders~

Dato : 29-09-01 12:38

Hej

Jeg har et spørgsmål, jeg vil lave en javamenu se den på
http://www.webfair-bestil.subnet.dk/test/Dropmenu.htm men når man
kører musen hen over den, står der nede i statusbaren copyright
javapples.com hvordan kan man få det væk?

Og kender I et godt program til at lave CLASS?

Med venlig hilsen
Silas Lasvill-Andersen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-09-01 12:51

Sat, 29 Sep 2001 11:37:43 +0000 (UTC), skrev Silas
Lasvill-Andersen <silas007@ofir.dk>:

> [...]
>kører musen hen over den, står der nede i statusbaren copyright
>javapples.com hvordan kan man få det væk?

Kan du ikke, det er indbygget i classfilen (og betalingen for en
gratis applet).

Det er en dårlig ide, at bruge java til menuer, mange vælger
bevidst ikke at kunne se dem.

Brug noget javascript i stedet for.

Prøv at kig på http://www.dynamicdrive.com under menuer, om der
ikke er noget du kan bruge.

Prøv evt. Menu Maker, som er et gratis program til at lave menuer
i, virker dog desværre ikke i Opera.
<http://afsoft.miesto.sk/>.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Allan Vebel

Dato : 29-09-01 23:31

Knud Gert Ellentoft <knudgert@mail.tele.dk> skrev

> Det er en dårlig ide, at bruge java til menuer, mange vælger
> bevidst ikke at kunne se dem.
>
> Brug noget javascript i stedet for.

Der er også en del der vælger javascript fra - og så er man i samme
situation.

Brug noget html og css i stedet for

--
Allan

Fra : Silas Lasvill-Anders~

Dato : 30-09-01 19:16

Knud Gert Ellentoft wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:

> [...]
> ikke er noget du kan bruge.
>
> Prøv evt. Menu Maker, som er et gratis program til at lave menuer

Tak for hjælpen, men jeg har fået en opgave på at lave en javamenu,
så jeg kan ikke bruge dhtml osv. Jeg har løst mit problem ved at
finde en bedre kildekode. Er der nogen som der ved hvordan man får
menuen til at lappe over en anden frame, og sætte framen som taget i
menuen

Se hvad jeg mener på
http://www.webfair-bestil.subnet.dk/tv2menu/frame.html