Faderhuset køber omstridt ungdomshus
Fra : Live4Him

Dato : 29-09-01 00:18

Faderhuset har købt ungdomshuset på Nørrebro, men de unge autonome brugere
er ikke indstillet på at flytte.

Har Gud i det hele taget en chance på det hårde, autonome Nørrebro ?

jørgen.

Fra : Borge Rahbech Jensen

Dato : 29-09-01 07:52

d. 29/09/01 01:18 skrev Live4Him på brothers_bisp@hotmail.com i artiklen
3bb5054b$0$7235$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Har Gud i det hele taget en chance på det hårde, autonome Nørrebro ?

Sandsynligvis. Spørg de forskellige kristne organisationer, der arbejder
blandt de socialt udstødte på Nørrebro.

Med venlig hilsen

Børge Rahbech Jensen

Fra : Erik

Dato : 29-09-01 12:29

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Faderhuset har købt ungdomshuset på Nørrebro, men de unge autonome brugere
> er ikke indstillet på at flytte.

> Har Gud i det hele taget en chance på det hårde, autonome Nørrebro ?

Allah har, over 100 unge dansker og andengenerations indvandre har meldt
sig til kampen mod USA.

http://www.ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=139185

Erik

Fra : Erik

Dato : 02-10-01 18:40

> [...]
> er ikke indstillet på at flytte.

> Har Gud i det hele taget en chance på det hårde, autonome Nørrebro ?

TV2 nyheder fra faderhuset;-

Udtalelse fra en af de Kristne der vil frelse de autonome!!

Man siger; " PUFF-PUFF" ind i mikrofonen og 50 måske
100 falder i Ånden.

Mener den kristne fra faderhuset, at 50 måske 100 AUTONOMER
skal falde i Åndens fordi han puster i mikrofonen så er det meget
stærke sager??

Erik

Fra : Børgwe Højlund Jense~

Dato : 02-10-01 21:52

"Erik" <erik-larsen@get2net.dk> wrote in message

> "Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> ->
> Ja Gud har en sjance Gud kan også frelse autonome som han kan frelse dem
der `kun `snyder lidt i skat.
Med kærlig hilsen fra Børge i Viborg.

www.nydheder.subnet.dk

ps jeg har kommet på Nørrebro og kender by delen.

PS. PS.
Tillykke til Faderhuset skal der lyde herfra.

Fra : Live4Him

Dato : 02-10-01 22:26

"Børgwe Højlund Jensen fra Viborg" <bhj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> ps jeg har kommet på Nørrebro og kender by delen.
>
> PS. PS.
> Tillykke til Faderhuset skal der lyde herfra.
~~~~~~~~~~~~
Fra min tid i Faderhuset kan jeg mindes at de mest var interesseret i at
overtage bygninger og lokaler end i hvordan de svageste i menigheden havde
det. Jeg kan huske at en ung mand, der ellers var igang med en uddannelse,
pludselig blev psykisk syg, og jeg er ikke i tvivl om at det i høj grad var
menigheden der var medvirkende til hans sygdom. Der var et lille team fra
kirken der besøgte ham i en periode efter han var blevet indlagt, men hvad
hjælper det hvis de grundlæggende problemer i menigheden ikke ændres.

Jeg blev iøvrigt selv dårlig og ophørte lidt efter lidt med at komme i
menigheden hvorefter de relationer jeg havde med "venner" i menigheden
hurtigt gik i opløsning - og det er jo ikke så underligt hvis man bliver
stemplet som en frafalden af menigheden. En frafalden er jo en person man
ikke bør omgås, og hvis man samtidig fortæller man er psykisk syg kan man
være sikker på at blive isoleret og glemt på rekordtid.

jørgen.

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 03-10-01 05:35

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> være sikker på at blive isoleret og glemt på rekordtid.
>
> jørgen.
>
> Har du nu fundet en menighed der er perfekt.
Velsig faderhuset , bed for lederskabet, men det er jo sjovere at tale
dårligt.
Med Kærlig hilsen Børge Højlund Jensen fra Viborg.

Fra : Erik

Dato : 03-10-01 12:19

"Børge Højlund Jensen fra Viborg" <bhj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Velsig faderhuset , bed for lederskabet, men det er jo sjovere at tale
> dårligt.
> Med Kærlig hilsen Børge Højlund Jensen fra Viborg.

Sig mig endgang Børge, du anse ikke hvad Jørgen taler om, gør du??

Til din information, har jeg oplevet det samme i Holstebro som Jørgen
har oplevet i Faderhuset. For ti år siden, hvor nogle domenerende
"Herligheds" forkynder prøvede at Knække hele menigheden, hvad der
endte i forviring og splid. Herligfrelste unge mennesker der på grund af
det psykiske press opgav menigheden og rejste.

Børge, bare det at Faderhuset har en kvindelig leder, sætter jeg = med
ulydighed. 1 Tim 3 (v2 v4 v12)

Læs engang 1 Tim 5 og tag vare derpå.

Erik

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 03-10-01 14:34

> "Børge Højlund Jensen fra Viborg" <bhj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

Nrj jeg ved det nok ikke men har der ike været den diskution engang før med
troes lederskab.
Jeg er ikke perfegt og det er der nok ingen menighed der .
Kvinder må godt være profeter og Jesus gjorde også ting og sager der ikke
passe ind i skriften.
Vi kan jo altid smække med døren og gå også bagtale , det er lettere end at
velsigne og bede for . Ja sagde Jesus ikke noget om at vi skulle smække med
døren og gå hvis vi var utilfrese med lederskabet. *GGG*
Med kærlig hilsen fra Børge der bor og lever i Viborg.
www.nydheder.subnet.dk

Fra : Erik

Dato : 03-10-01 14:46

> [...]
> Jeg er ikke perfegt og det er der nok ingen menighed der .
> Kvinder må godt være profeter og Jesus gjorde også ting og sager der ikke

Når, Jesus gjorde også ting og sager der ikke passe ind i skriften. Mener du
at Jesus var ulydig til faderen??

> [...]
med
> døren og gå hvis vi var utilfrese med lederskabet. *GGG*

Paulus har.

Det drejer sig ikke så meget om at smække med dørene, Men
med ikke at få psykiske problemer, af at komme i en menighed.
Og er der nogen der får Psykiske problemer, er den gal med/i
menigheden, fordi Jesus er den der virker den anden vej ved at
fjerne psykiske problemer.

Erik

Hjælp dig selv, forlad KBC.

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 03-10-01 14:51

Fra : Erik

Dato : 03-10-01 16:04

>Jeg er ikke medlem af www.kbc.dk men jeg tro noglelunde det samme som dem.

"Nogenlunde det samme" Den findes ikke i Bibelen

Erik

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 04-10-01 07:55

> "Børge Højlund Jensen fra Viborg" <bhj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

alle troende. I viborg er menigheden på tværs alle der har Jesus som deres
frelser.
Kærlig hilsen fra Børge