afføringsproblem !!!!! hjælp til barn
Fra : *** J O H N N Y ***

Dato : 27-09-01 23:28

mit barn går i et fritidshjem hvor der nu gentagne gange har været et barn
( formoder de ) der har skidt flere steder i "fritteren", det er sågar
blevet smurt op af vægge et par gange .... er det et barn der råber om hjælp
?
eller er det ganske naturligt at gøre sådanne ting i den alder ( 6 - 9 år/
BH klasse til 2 klasse ) ?
hvis det er et barn der råber om hjælp, hvad stiller man op ? ... goggerne
siger de " har mange års erfaring" og de er sikre på at de er ved at kredse
sig ind på et par "emner" !!!!!!!!

de siger også at de har "fat i forældrene", men kan man være 100% sikker på
at de har fået fat i det barn der måske råber om hjælp ?

hvis det er et barn i nød, vil jeg gøre ALT hvad der står i min magt for at
hjælpe, men hvordan finder man ud af hvilket barn det er ?
- må der evt. sættes "skjult" videoovervågning på toilettet, hvis alle
forældre acceptere det ( KUN filme fra ca navlehøjde og op ) ???
- hvis nogle forældre siger NEJ, skjuler de så noget ?
- er pædagoger gode nok til at aflæse børn ( kender en der har haft med børn
at gøre i 25 år, hun ta'r fejl mange gange ) ?
- kan man stole på det de siger ?

jeg tænker meget over dette lille menneske som muligvis råber på hjælp, men
ikke ved hvad han/hun skal gøre.

kan jeg forlange noget som forældre vedr. smittefare i forbindelse med de
"puha'er" der efterlades rundt omkring ?

johnny

Fra : Tomas O.

Dato : 28-09-01 01:17

hej *** J O H N N Y *** du skrev:

SNIP
Sikke noget.

Det du siger om at det måske er et råb om hjælp er nok ikke helt
galt. Håber gokkerne finder det stakkels barn og giver det noget
hjælp.

Det der med lort alle steder er ikke godt for hygiejnen, det
ligger helt fast, men jeg regner da med at gokkerne gør ordentlig
rent de steder, hvor det bliver fundet og at de har hånd i hanke
med alle de andre unger så de siger til de voksne når de ser
noget.

--
Hilsen Tomas O.
Her er der plads til at skrive en masse lort, som ingen anden

Fra : John Sahl

Dato : 28-09-01 07:26

"Tomas O." <tfo@gmx.net> wrote in message news:Xns912A16CBD4B92vampyre@130.225.51.30...
> hej *** J O H N N Y *** du skrev:
>
> SNIP
> Sikke noget.

Ja sikke noget.. Hvad for noget? Om et par dage er der ingen der aner
hvad det er du har svaret på Tomas ;-(

Tag dog lige og lad være med at skære hele det indlæg væk du citerer.

FUT dk.admin.netikette

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Støt ofrene i USA via http://www.SupportUSA.dk hver en krone tæller