Hjælp til netværk med TDC BB Løsning
Fra : Jan Pedersen

Dato : 27-09-01 21:05

Hejsa !!

Nu har jeg læst snart samtlige indlæg i denne gruppe, men jeg mangler en
klar opskrift på hvordan, jeg skal sætte mit netværk op, så mine fire
maskiner kan køre LAN og ADSL/internet, uaftendigt af hinanden ??

Jeg har :
4 maskiner, med ME/98
Unex 5 ports Switch, Leveret af TDC
ASDL TDC BB løsning

Hvad skal jeg gøre ??

På forhånd mange tak !

Jan

NB sendt til dk.edb.netvaerk & dk.edb.internet.udbydere.xdsl

Fra : Michael Kjærgård

Dato : 27-09-01 22:36

"Jan Pedersen" skrev ...

> ...jeg mangler en klar opskrift på hvordan, jeg skal sætte mit
> netværk op, så mine fire maskiner kan køre LAN og
> ADSL/internet, uaftendigt af hinanden ??
>
> NB sendt til dk.edb.netvaerk & dk.edb.internet.udbydere.xdsl

Jeg var lige inde at kikke på dk.edb.netvaerk, og Gud Fader for en
skylle af forbandelser du har fået ned over dig der.

Derfor spørger jeg nu forsigtigt, hvad dit udgangspunkt er?
Havde/har du netværk i forvejen, eller står du bare der med pakken
fra TDC og en kabelrulle og ved ikke hvor du skal begynde og ende
(som jeg selv for et par måneder siden), eller hvad?

--
Venligst
Michael Kjærgård

Fra : Bent Nielsen

Dato : 30-09-01 00:18

"Michael Kjærgård" skrev:
> Jeg var lige inde at kikke på dk.edb.netvaerk, og Gud Fader for en
> skylle af forbandelser du har fået ned over dig der.

Hvad begrunder du det med ??

Jeg har ikke opdaget hvad der er galt med en sådan.
Men det kan du måske fortælle?

Den virker da OK her. Den er også ret let at få til at route til en PC
på en given port, så hvad det er du synes er dårligt ved den kunne jeg
da godt tænke mig at se, da den ikke har fejlet her. Virker med alle de
maskiner som jeg har på min BB med statisk IP

BN

Http://box2000.dk

Fra : Bent Nielsen

Dato : 30-09-01 08:53

Bent Nielsen skrev:

> [...]
> da godt tænke mig at se, da den ikke har fejlet her. Virker med alle de
> maskiner som jeg har på min BB med statisk IP

Det er hvis et forkert indlæg jeg har svaret på. Så jeg trækker mit
indlæg tilbage og undskylder hvis det har giver andledning til
misforståelse.

BN

Fra : Michael Kjærgård

Dato : 30-09-01 11:22

"Bent Nielsen" skrev ...

> Det er hvis et forkert indlæg jeg har svaret på. Så jeg trækker
mit
> indlæg tilbage og undskylder hvis det har giver andledning til
> misforståelse.

Alt forladt

--
Venligst