Scan af dias billeder og negativer
Fra : Jan

Dato : 27-09-01 19:37

Nogen som har erfaring med Scan af dias billeder og negativer?

Jeg overvejer at købe en HP ScanJet 5370C.
Nogen som her erfaringer med denne?

Mvh

Jan

Fra : Esben

Dato : 28-09-01 03:55

"Jan" <jma73@hotmail.com> wrote in message news:9ovrkv$eoa$1@sunsite.dk...
> Nogen som har erfaring med Scan af dias billeder og negativer?
>
> Jeg overvejer at købe en HP ScanJet 5370C.
> Nogen som her erfaringer med denne?

Jeg har kun prøvet at scanne negativer på hp 6300c, men resultatet blev
heller ikke specielt godt (det skal lige siges at jeg ikke kender den
korrekte fremgangsmåde for dette). Til dias og negativer er det nok værd at
kigge på afløseren 5470c, da den har 2400 dpi optisk opløsning, mod kun 1200
dpi på 5370c.

--
Esben

Fra : Mogens

Dato : 28-09-01 15:54

"Jan" <jma73@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nogen som har erfaring med Scan af dias billeder og negativer?
>
> Jeg overvejer at købe en HP ScanJet 5370C.
> Nogen som her erfaringer med denne?

Prøv at se denne side http://home19.inet.tele.dk/poulm/

Mvh - Mogens