Transparant selectbox...
Fra : Thomas Stenskrog Mad~

Dato : 27-09-01 17:10

Er der nogen som ved hvordan man laver en <select> transparant?
ifølge W3c skulle default farven være transparant, men hvis jeg prøver
bliver den bare hvid, ligeledes hvis jeg sætter en gennemsigtig GIF ind som
baggrund....

På for hånd tak

Hilsen

--
Thomas Stenskrog Madsen

Fra : Rune Heickendorf

Dato : 28-09-01 13:53

Så vidt jeg ved kan det ikke lade sig gøre i html. Bakleger :(

Til gengæld kan det vist klares med noget Jscript, men jeg kan ikke
lige komme på koden.

/RH

Fra : Thomas Stenskrog Mad~

Dato : 29-09-01 07:13

"Rune Heickendorf" <rune@lazzo.dk> skrev i en meddelelse
> Så vidt jeg ved kan det ikke lade sig gøre i html. Bakleger :(

Øv!!!

> Til gengæld kan det vist klares med noget Jscript, men jeg kan ikke
> lige komme på koden.

så må jeg lige prøve at se nærmere på det...
> /RH

Tak for dit svar.

Thomas Stenskrog Madsen