kabel modem
Fra : Frank Allan Rasmusse~

Dato : 27-09-01 14:16

Hej,

Er det muligt at koble en hub på et kabel modem, for på den måde at
køre flere pc'ere på samme kabel modem?

PC'erne skal i givet fald på IP-addresser via DHCP på CMTS'en.

Frank Allan Rasmussen
Odense

Fra : SoulWalker

Dato : 28-09-01 21:15

"Frank Allan Rasmussen" <far@mobilixnet.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Er det muligt at koble en hub på et kabel modem, for på den måde at
> køre flere pc'ere på samme kabel modem?

===================

Hvis du nu fortalte hvad internet du har og sådanne detaljer så havde vi
måske en chance for at hjælpe lidt bedre ;)

SoulWalker

Fra : Frank Allan Rasmusse~

Dato : 30-09-01 21:13

On Fri, 28 Sep 2001 22:14:36 +0200, "SoulWalker" <not@4.u> wrote:

>Hvis du nu fortalte hvad internet du har og sådanne detaljer så havde vi
>måske en chance for at hjælpe lidt bedre ;)

Jae, joe, det er bare lige det, jeg har ikke noget endnu

Jeg er med i en arbejdsgruppe under en antenneforening (Næsby Antenne
Laug) der er igang med at udarbejde et forslag til en
generalforsamling.

Vi har hidtid kigge primært på kabelroutere, men har nu fået tilkoblet
en ekstern rådgiver, der foreslår kabelMODEM's istedet.

Jeg vil derfor gerne prøvet at forstå lide mere om hvad disse
kabelmodems er for nogle apparater og hvilke fordele/ulemper de
medfører.

Det kabelmodem der kigger på er vist nok et DLINK. Nogle gode/dårlige
erfarringer med producenten?

På forhånd tak.

Mvh
Frank Allan Rasmussen
mailto://far@mobilixnet.dk
http://www.mobilixnet.dk/~mob55192

Fra : Peter Tirsek

Dato : 01-10-01 06:33

Fra : Alex H.

Dato : 30-09-01 15:23

Prøv eventuelt gruppen: tele.internet.kabelmodem

/Alex H.

Fra : Mikkel Andreasen

Dato : 30-09-01 17:50

> Prøv eventuelt gruppen: tele.internet.kabelmodem
>
> /Alex H.

Det er da ikke nogen gruppe der hedder????

Mikkel

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 30-09-01 18:32

"Mikkel Andreasen" <mema@mikkel-andreasen.com> wrote in message

KLIP

> Det er da ikke nogen gruppe der hedder????

Jo der er: tele.internet.kabelmodem

mvh
Bjørn

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 30-09-01 18:42

On 30 sep 2001 Mikkel Andreasen enriched usenet with:

> Det er da ikke nogen gruppe der hedder?

Det er en intern TDC-nyhedsgruppe

> ???

De her var tilovers

--
Lars Kyndi Laursen, som ikke repræsenterer noget som helst

Usenet ville være et fredeligere sted uden danske radio-amatører

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 30-09-01 18:45

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> wrote in message

KLIP

> Usenet ville være et fredeligere sted uden danske radio-amatører

hmmmm.... giver de for meget indstråling eller splat...?...

mvh
Bjørn

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 30-09-01 18:53

On 30 sep 2001 Bjørn Jørvad enriched usenet with:

> hmmmm.... giver de for meget indstråling eller splat...?...

Mere at de tilfnidrer dk.admin* med deres personlige korstog mod hinanden

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 30-09-01 18:55

"Lars Kyndi Laursen" <spam_me_senseless@mail.dk> wrote in message

KLIP

> Mere at de tilfnidrer dk.admin* med deres personlige korstog mod hinanden

Ahaeee - De *splatter* altså...

mvh
Bjørn

Fra : Svante Vinther

Dato : 30-09-01 18:58

Hej.

> Ahaeee - De *splatter* altså...

Kan man så ikke bare skrue op (eller er det ned) for squelch'en?

M.v.h. Svante

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 30-09-01 18:59

"Svante Vinther" <yeah@right.com> wrote in message
> Hej.

> Kan man så ikke bare skrue op (eller er det ned) for squelch'en?

*LOOOOL*

mvh
Bjørn