IDE til SCSI Konverter stik/box
Fra : Trespasser

Dato : 26-09-01 22:29

Hejsa

På et tidspunkt så jeg i et EDB-blad evt. PcWorld eller lign. at det var
muligt at købe en 5 1/4 boks at smide sin ide-disk i så jeg kunne sætte den
på en enten 50 eller 68 pins scsi-kabel. Der var link til firmaet der laver
den bims i USA; men jeg har mistet det link nu. Desværre :(

Men det jeg er på udkig efter er om det er muligt at købe sådanne bokse her
i DK, da jeg ville være meget interesseret i en del stykker af dem :)

Nogen der har et svar på disse bokse eller hvis det "bare" er nogle stik der
skal sættes i røven af harddisken, så er jeg meget interesseret i at høre
fra DIG !

Mvh

Brian

Fra : Erik G Christensen

Dato : 26-09-01 22:48

Trespasser wrote:

Prøv www.google.com

0,3 sec gav 13.000 hits på => scsi ide converter

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : Trespasser

Dato : 26-09-01 22:54

Ja men det er sikkert internationale hits ?

Nu var det mest en DK-forhandler jeg var ude efter.

Mvh
Brian

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 26-09-01 22:52

"Trespasser" <trespasser@mailme.dk> wrote in message
> [...]
her
> i DK, da jeg ville være meget interesseret i en del stykker af dem :)

Jeg mener danbit.dk har en sådan ide->scsi konverter..

/Dennis

Fra : Trespasser

Dato : 26-09-01 23:04

Jeg har selv fundet noget:
www.acard.com

så kan ens scsi-raid controler komme til at lege igen :)

Mvh
Brian

Fra : boble

Dato : 27-09-01 06:57

hey

der var sådan et produkt på enten edbpriser.dk eller prc-data mener jeg (!)

mvh ijk