Nogen der vil dele ud af deres erfaringer ~
Fra : Thomas Jensen

Dato : 26-09-01 22:07

Hej,

Jeg har efterhånden indsnævret valget til enten:
XNET SH-9008A Switching DeskTop Hub 8 port

eller
Cnet CNSH-800 Soho

Erfaringer pos/neg søges, da jeg er newbie på dette områder.

Skal bruges til 2-3 pc'er i LAN og via Netexpres router til at dele
internetforbindelse.

Kan jeg senere købe en printserver og tilslutte denne???

Mvh
THomas

Fra : Anon

Dato : 26-09-01 22:09

Hvad er priserne for hvor mange porte?

Fra : Thomas Jensen

Dato : 26-09-01 22:16

omk 600,- for 8 ports 10/100 Mbit
fundet på www.edbpriser.dk

Fra : Nikolas

Dato : 26-09-01 22:47

vi har 2 Cnet CNSH-800 Soho med 12 brugere kørende i døgndrift, de køre
upåklageligt.
jeg fik dem anbefalet frem for XNET SH-9008A Switching DeskTop Hub 8 port,
da det er en Switching DeskTop Hub, dvs. det er ikke en ægte switch.

Nikolas

Fra : Thomas Jensen

Dato : 06-10-01 11:39

Har købt Cnet 8 ports 10/100 Mbit