Zibro ovn skifte væge
Fra : per

Dato : 26-09-01 20:57

Findes der beskrivelser på hvordan man skifter en væge i en zibro ovn?

Jeg har haft min adskilt, men samlede den hurtigt ( uden at skifte
væge)

/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Torbenth

Dato : 26-09-01 21:54

per skrev i meddelelsen ...
>Findes der beskrivelser på hvordan man skifter en væge i en zibro ovn?

Hej.

Det er ikke så svært som det ser ud til.

Af med kalotten. Der sidder 3 vingemøtrikker som du skruer af. Derefter
hiver du hele molevitten op. Klemmer lidt på vægen. Den sidder i 3
spiralgange med 3 tappe i et tyndt hus af metal. Derefter sætter du den nye
væge fast og sørger for at de tre tappe kommer ind i spiralgangene så de
sidder med et lille klik. Ned med den og på med de 3 vingemøtrikker.
Du skal huske at sætte vægen i pos. 1. Man kan sætte vægen i 3 pos.
efterhånden som den brænder ned.
Skulle du nu komme til at "kludre" med det kan du roligt tage den med hen
hvor den er købt. Det koster "garanteret" ikke noget at få hjælp derfra.

Mvh.
Torben
(har nu selv skiftet væge 3 gange)

Fra : per

Dato : 27-09-01 06:02

On Wed, 26 Sep 2001 22:53:55 +0200, "Torbenth" <torbenth@it.dk> wrote:

>Hej.
>
>Det er ikke så svært som det ser ud til.
>
>Af med kalotten. Der sidder 3 vingemøtrikker som du skruer af. Derefter
>hiver du hele molevitten op. Klemmer lidt på vægen. Den sidder i 3

ikke på en laser ovn.

jeg kan slet ikke se vægen. den må sidde inde i en cylinder som man
dårligt kan komme til uden at tage en masse ledninger af, og det
undrer mig at det skulle være nødvendigt.

Det er jo en helt lille computer der sidder der inde.

/Per Hansen

icq 8212837

Fra : Torbenth

Dato : 27-09-01 14:42

per skrev i meddelelsen <8ic5rt44vgh0gro59tmobojjmpe5lopi7t@4ax.com>...
> [...]
>dårligt kan komme til uden at tage en masse ledninger af, og det
>undrer mig at det skulle være nødvendigt.

Jeg har desværre ikke web-cam og der stod ikke noget om hvilken zibro du
havde.
En laser-ovn har ikke nogen væge, olien bliver sprøjtet ind i forstøvet
form.
Kontakt Zibro. WWW.zibro.dk

Mvh.
Torben