Flash af Nokia 8210
Fra : Brian Fisker

Dato : 26-09-01 20:27

Jeg har forsøgt at tage en backup af en Nokia 8210, da den skal unlockes.
Desværre står der bare det rene vollapyk i filen (ved godt hvordan en normal
backup-fil ser ud - sådan ser denne ikke ud). Filen indeholder kun ét tegn,
som er gentaget *mange* gange (kan ikke lige huske tegnet).

Jeg kender ikke telefonens softwareversion, da jeg vil aflæse denne i
bakup-filen.

Chippen i telefonen er denne:
008988C2: Intel 28F1602C3-T, størrelse 16Mb

Pga. det underlige indhold i backup-filen antager jeg, at det er min
f_loader, der er forkert. Jeg har prøvet fire forskellige uden held.

Hvem kan hjælpe mig?

Mvh

Mandal

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 26-09-01 21:31

Brian Fisker skrev:

> [...]
> hvordan en normal backup-fil ser ud - sådan ser denne ikke ud). Filen
> indeholder kun ét tegn, som er gentaget *mange* gange (kan ikke lige

Dett her? yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ??

> Jeg kender ikke telefonens softwareversion, da jeg vil aflæse denne i
> bakup-filen.

Jo, det er SW version yyyyyy.... Ikke?

> Chippen i telefonen er denne:
> 008988C2: Intel 28F1602C3-T, størrelse 16Mb

16 Mbit... ikke Mega Byte...

> Pga. det underlige indhold i backup-filen antager jeg, at det er min
> f_loader, der er forkert. Jeg har prøvet fire forskellige uden held.

Jeg har postet en binært... dk.binaer

> Hvem kan hjælpe mig?

Jeg prøver...

/bm

--
Jeg unlocker din mobil telefon for 67,50 kr.
Jeg kan pt. unlocke Ericsson, Nokia og Sagem

Fra : Brian Fisker

Dato : 27-09-01 10:44

> Dett her? yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ??

Yep - that's it!

Hmm - what ever. Det er klippet fra http://www.gsmunlock.dk/ :)

> Jeg har postet en binært... dk.binaer

Jeg takker! Den vil jeg da prøve :)