hvordan åbner jeg access DB uden at skulle~
Fra : Michael

Dato : 26-09-01 17:46

Jeg har en access database som jeg bruger sammen med Delphi og det virker
fint, men hver gang jeg starter mit program op så popper der en password
dialogbox op, men jeg har ikke password på databasen og kan bare trykke på
[Enter] og så virker det fint, men hvordan for jeg den til ikke at poppe op?

/md

Fra : Stig Johansen

Dato : 27-09-01 03:00

Michael wrote:

> [...]
> [Enter] og så virker det fint, men hvordan for jeg den til ikke at poppe

Sæt loginprompt til false på din databasekomponent.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Stig Johansen

Fra : Michael

Dato : 27-09-01 13:24

> Sæt loginprompt til false på din databasekomponent.
Det kan godt være at jeg skal havde briller, men jeg kan altså ikke finde
overnævnte "loginprompt", kan det havde noget at gøre med at jeg bruger
Table og DataSource som connection til databasen.

/md

Fra : Stig Johansen

Dato : 27-09-01 14:07

"Michael" <michael@danfamily.org> wrote in message
> Det kan godt være at jeg skal havde briller, men jeg kan altså ikke finde
> overnævnte "loginprompt", kan det havde noget at gøre med at jeg bruger
> Table og DataSource som connection til databasen.

Så skal du bare have en database komponent ind imellem. Det er her, man
sætter loginprompt.
Hvis du ikke har en database komponent, laver table selv en ny.

mvh
Stig Johansen.