Antec SX1030 og Epox 8k7a+
Fra : Ukendt

Dato : 26-09-01 14:00

Hej,

Jeg overvejer kombinationen af ovenstående kabinet fra Antec og Epox
8k7a+ bundkortet sammen med en 1400 mhz Athlon.
Jeg har ladet mig fortælle, at Epox 8k7a+ er temmelig krævende hvad
angår strømforsyning, og er usikker på, hvorvidt den medfølgende 300 W
strømforsyning til Antec kabinettet er tilstækkelig.

Er der nogen her i gruppen, der har denne konfiguration og er det
stabilt ?

/Dennis

Fra : Mick Johansen

Dato : 27-09-01 09:44

Hej Dennis!

Jeg har denne kombination, dog med en Duron 750@1Ghz istedet. Det kører 100%
stabilt og meget hurtigt, men 5v på den indbyggede PSU er dog ikke kraftig
nok til at kunne trække visse printere - min Lexmark Z31 ville f.eks. ikke.
At få flere Watt hjælper dog ikke nødvendigvis, f.eks. læste jeg, at en
Enermax 431W heller ikke kunne trække nok på 5v ledningen.

Med venlig hilsen
Mick Johansen

Fra : Ukendt

Dato : 27-09-01 19:35

On Thu, 27 Sep 2001 10:43:43 +0200, "Mick Johansen" <mick-j@it.dk>
wrote:

> [...]
>At få flere Watt hjælper dog ikke nødvendigvis, f.eks. læste jeg, at en
>Enermax 431W heller ikke kunne trække nok på 5v ledningen.

Hej Mick

Hvor har du læst det henne og hvad skal der til for at køre 5volt
stabilt ?

/Dennis