Tak til Roald og Thomas !
Fra : fm@biolab.dk

Dato : 26-09-01 07:36

Tak for jeres (hurtige) input. Jeg har vedr. mit BLOB problem, fundet ud
af at årsagen til fejlen (formentlig) viste sig at være, at sikringerne
sprang når n bestemt elektrisk installation blev tændt ).

For en god ordens skyld må jeg hellere understrege at det IKKE var
kaffemaskinen - den bliver nemlig ALDRIG slukket

Idet jeg ikke har tillid til at man det pågældende sted, formår at
implementere det glade budskab om det uhensigtsmæssige i at lukke husets
spændingsforsyning på den måde, vil jeg nu gå igang med at forsøge at
sikre mod den slags hændelser.

Kombinationen af backupfunktioner og et evt skift til IB indgår i mine
overvejelser. Det primære problem er dog IB - jeg har ikke arbejdet med
den slags før og imødeser med megen gru, at jeg nu ligefrem bliver nødt
til at lære at programmere. Men selvfølgelig : hvor der er en vilje er
der også en vej - det er normalt kun evnerne der er den begrænsende
faktor.

Hvorom alting er, skal alle have tak for hjælpen !

mvh
Flemming
Fedtmule programmør