Køkken- og håndvaskarmaturer fra Netto
Fra : Kjeld Nielsen

Dato : 25-09-01 23:58

Er der andre end mig, der har haft problemer med Netto's køkken- og
håndvaskarmaturer? [1]
I uge 36 købte jeg to køkkenarmaturer. Til alt held besluttede jeg mig for
at installere det ene med det samme. Herved opdagede jeg, at det ene
tilgangsrør var utæt i samlingen ved gevindstykket.
(Heldigvis blev det opdaget, _inden_ jeg begyndte at bukke rørene).
Det blev en "bytter".

I denne uge er der tilbud på håndvaskarmaturer af samme fabrikat [2]. Jeg
købte to stk., og klog af skade testede jeg straks rørene for tæthed.
Samme problem. Det ene ud af fire rør var utæt i samlingen.

Enten har jeg været _meget_ uheldig, eller også har fabrikken [2] et
problem. Er der andre, der har erfaringer med disse armaturer?

[1] Hvis der er andre, der har købt disse armaturer med henblik på senere
montage, får de måske en ubehagelig overraskelse.
[2] Fabrikkens navn er ukendt. Navnet på armaturerne er "Waterline".

FUT: dk.fritid.hus-og-have

Med venlig hilsen,
Kjeld
Kjeld Nielsen <kjeldn@ddf.dk>
(Skrevet d. 26/09-2001 klokken 00:57)

Fra : Michael Petersen

Dato : 26-09-01 14:23

Personligt er det hvad jeg ville forvente af isenkram købt i Netto.

Men tak for advarselen. Det kunne jo være andre var ved at falde i fælden.

Michael

Fra : Nakel Andersen

Dato : 07-12-01 23:48

Tak