Question angående Plextor brænder og 90 mi~
Fra : Seth

Dato : 25-09-01 22:44

Heysa!

Jeg har lidt bøvl med min brænder. Jeg står med nogle mega store filer, som
jeg vil brænde ud på nogle 90 mins cdere.
Men når jeg starter seneste version af Nero siger den at der ikke er plads
nok på cd'en. Windows siger at cd'en kun kan indeholde et lille antal mb's
(kan ikke huske hvor mange, men det er ikke meget)
Jeg har hentet seneste upgrade til Nero og seneste firmware fra Plextors
hjemmeside.

Nogen af jer som har haft dette problem eller kender en løsning?

Brænder: Plextor 12/10/32A

Jeg har overvejet om seneste version af Easy cd creator platinum kan klare
det....

please help...trænger til at få de filer ud.

/Seth

Fra : DWM

Dato : 25-09-01 22:58

"Seth" <crow_104@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hjemmeside.
>
> Nogen af jer som har haft dette problem eller kender en løsning?

File, preferences, epert features, enable overburning og sæt tiden
til 90 minutter. Det kan kun brændes i disc-at-once og multisession
skal være slået fra.

> Brænder: Plextor 12/10/32A
>
> Jeg har overvejet om seneste version af Easy cd creator platinum kan klare
> det....

Sidste version jeg prøvede kunne ikke. Mener det var 5.01
Er senere gået over til Nero, CDRwin og CloneCD og har helt
slettet Creatoren da jeg syntes det er et skod program.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress