RuneScape
Fra : Micki \"Splatman\" J~

Dato : 25-09-01 18:30

Hej...

Jeg ved ikke om hvor mange af jer kender RuneScape (hvor mange af jer gør
det????). Men det er et online spil som er gratis at spille.
Er det teoretisk muligt at lave et lignende spil (online) i D6?

MVH.
Splatman
-==-==-==-
LAD OS FÅ NOGLE FLERE DANSKE SPILLERE I RUNESCAPE KIG IND PÅ
WWW.RUNESCAPE.COM OG OPRET EN BRUGER... DET ER GRATIS
-==-==-==-

Fra : FreeAll

Dato : 26-09-01 06:02

Nu kender jeg ikke spillet, men det skulle da være muligt at lave næsten alt
med Delphi.
Du kan da også lave Windows (noget af det hvertfald) hvis du ville.

Fra : Micki \"Splatman\" J~

Dato : 30-09-01 15:53

Prøv spillet... det er gratis

Fra : FreeAll

Dato : 02-10-01 03:15

adresse?

Fra : Thomas Rose

Dato : 01-10-01 21:54

Den stod i det første opslag... www.runescape.com.

Jeg har prøvet det, forresten. Lidt underligt, må jeg sige. En masse små
figurer der gik rundt og sagde "I trade eggs", "DIE", or "Where did you get
that armor?"... måske misser jeg pointen... hva' er der blevet af MUD?

Nah... det er cool nok.

Cheers,
Thomas

Fra : Micki \"Splatman\" J~

Dato : 04-10-01 19:19

Det er et MUD med grafik...
Det er lidt lige som Everquest bare meget dårligt grafik...

Hehe det er for sejt!!!

--
Micki

Ps. www.runescape.com

Fra : FreeAll

Dato : 09-10-01 21:00

Jeg ved ikke om jeg syntes så godt om spillet. Det er en meget sjov idé, og
det virker da også, men det er svært at finde rundt, og man dkal skrive sine
missioner ned hvis man vil huske dem.
Der er heller ingen 'knappenål' man kan sætte på kortet, så man kan huske
hvor man skal tilbage til.

/Tobias

Fra : peter_fk

Dato : 20-01-02 16:59

man kan godt få et korte til runescape og der er og så guides til quste
også dannoget prøv.
www.tip.it/runescape
der er en mase help til det(det er på englsk).
hvis der er nogen der syns så kun vi lave en CLAN

http://www.kandu.dk/

Fra : Micki Dines Jensen

Dato : 28-01-02 20:24

Spiller du???

Jeg har længe tænkt at starte en Dansk runescape clan...

-Splatman

Fra : ccal

Dato : 11-04-04 08:03

jeg vil gerne være med i din CLAN..... godtnok har jeg kun en mand i lvl
11 men har haft en i lvl 62 og en i lvl 52 og en i lvl 50 og alle havde
klaret dragen bortset ham i lvl 50 sååå jeg har et lidt dårligt lvl men
jeg kan hurtig komme op på lvl 30... men den skal da være en wilderness
Clan ikke ?

http://www.kandu.dk/