hjælp til ADSL/netkort probs
Fra : darth_vader

Dato : 25-09-01 18:40

er der ikke et klogt hoved der kan hjælpe
vi har endelig fået ADSL fra tdc herhjemme - nu sker der følgende: jeg er på
nettet - kører fint
jeg slukker og går i seng
når pcen tændes næste dag - kan jeg ikke komme på nettet - FØR netkort har
været slettet og geninstalleret???
vi bruger en switch fra tdc - konen kan slet ikke komme på - netkort er med
realtech chip (8139A) og seneste driver er hentet hjem - ligeså er via 4_1
oxo installeret
ligelidt har det hjulpet
sp - skal pc være tændt et par min førend den får en ipadresse??
jeg har oxo prøver helt og afinstallere alle winsock filer via regedit.....
hvem kan hjælpe os - evt en der kan ringe mig op - betaling kan da foregå
HVIS det konstateres at det virker........
mvh
darth_vader

Fra : Kg

Dato : 26-09-01 08:49

Får den en IP hvis du gennem programmet winipcfg trykker på knappen
forny????

Fra : darth_vader

Dato : 26-09-01 18:02

nej - når jeg i win me under kør skriver command/og så skriver
ipconfig
kommer der kun til at stå 0.0.0.0
0.0.0.0.
men det er som om at visse dage (idag f.eks) er der ikke noget problem - ren
X-FILES???
kan en format C: måske løse det?

Fra : Kg

Dato : 26-09-01 08:50