Så er Creative Audigy stærkt på trapperne
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-09-01 18:28

Hej,,, Såe begynder de at dukke op på butikkernes hjemmesider...

ITbutikken er de billigste med kortet, efter hvad jeg har set andre
steder... Svarer rigtigt godt til forventet pris i Euro, som er opgivet på
nogle Review sider..

SB Audigy Platinum Ex/PCI 24bit noMB 3D 2.362,-
SB Audigy Platinum/PCI 24bit noMB 3D 1.893,-
SB Audigy Player/PCI 24bit 0MB 3D 957,-

Creative siger de levere Drivere til XP. Men jeg kan ikke finde det på deres
hjemmeside endnu. Så mon de overhovedet er klar med dem?

Fra : René Jensen

Dato : 25-09-01 18:40

.... ehh, og hvad er der så specielt ved Creative Audigy kortene?

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-09-01 18:34

"René Jensen" <rene.jensen@city.dk> wrote in message
> ... ehh, og hvad er der så specielt ved Creative Audigy kortene?

Du kan jo prøve at kigge lidt rundt....

Fx en god review side:

http://www.3dhardware.net/reviews/cl_audigy/

Fra : René Jensen

Dato : 25-09-01 19:12

Bjarke Hansen wrote:
> "René Jensen" <rene.jensen@city.dk> wrote in message
>
> Du kan jo prøve at kigge lidt rundt....
>
> Fx en god review side:
>
> http://www.3dhardware.net/reviews/cl_audigy/

.... og som jeg skrev før i mit indlæg ... og hvad er der så specielt ved
Creative Audigy kortene?! -Det eneste som jeg måske kunne se var noget
nyt var deres DREAM-funktion, men det ville nu ikke få mig til at hive
Onkel Dan frem og lave overtræk her sidst på måneden.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-09-01 19:31

>som jeg skrev før i mit indlæg ... og hvad er der så specielt ved
> Creative Audigy kortene?!

Orker da ikke og sidde og fortælle om det, når man kan kigge forbi en sidem
der fortæller det bedre end hvad jeg kan.

> -Det eneste som jeg måske kunne se var noget
> nyt var deres DREAM-funktion, men det ville nu ikke få mig til at hive
> Onkel Dan frem og lave overtræk her sidst på måneden.

hvem siger, at du behøver det Så er der jo dem, der er 14 dages
lønnede... Men man køber jo da heller ikke et lydkort til et par tusinde,
hvis man ikke skal have et nyt lydkort vel..

Fra : René Jensen

Dato : 25-09-01 20:40

Bjarke Hansen wrote:
> Orker da ikke og sidde og fortælle om det, når man kan kigge forbi en sidem
> der fortæller det bedre end hvad jeg kan.

Ja, jeg har været forbi det link du lavede i et tidligere indlæg ... og
da jeg sad og gennemlæste testen, blev jeg ikke sønderlig imponeret!
-Som du havde udlagt det i dit første indlæg lød det som om at der ville
komme noget revolutionerende, men ak nej... Ja, bevares er der ikke
mange spil, som understøtter de nye funktioner, men selvom der virkelig
var, så er jeg stadig ikke imponeret over kortet.

> hvem siger, at du behøver det Så er der jo dem, der er 14 dages
> lønnede... Men man køber jo da heller ikke et lydkort til et par tusinde,
> hvis man ikke skal have et nyt lydkort vel..

Næh, det gør man ikke ... men det kunne jo være at man ville overveje at
skifte sit nuværende lydkort ud, hvis det her Creative Audigy kort
virkelig kunne sparke mås herfra og så til skagen - desværre er det bare
ikke tilfældet.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-09-01 20:43

> [...]
> skifte sit nuværende lydkort ud, hvis det her Creative Audigy kort
> virkelig kunne sparke mås herfra og så til skagen - desværre er det bare

Hvis man har et andet platinium-kort.. Så er der jo nok ikke den helt store
fordel i det.. Men hvis man nu skulle have et nyt lydkort (som jeg) så er
det helt klart dette man skal have... Og foresten,, Midtdata har et meget
godt tilbud og så er det på lager:

http://www.midtdata.dk/indexmereinfo.asp?model=SBLIVEP51

Men de opdager det jo nok, når der er nogen der begynder at bestille..

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-09-01 18:34

"René Jensen" <rene.jensen@city.dk> wrote in message

Dit ur går foran..

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 25-09-01 18:36

> Creative siger de levere Drivere til XP. Men jeg kan ikke finde det på
deres
> hjemmeside endnu. Så mon de overhovedet er klar med dem?

Typist:

Microsoft® Windows® XP Operating System Compatibility

Sound Blaster Audigy series Mid to late October

Fra : Peter Jespersen

Dato : 25-09-01 22:17

On Tue, 25 Sep 2001 19:28:08 +0200, Bjarke Hansen wrote:

> [...]
>
>Creative siger de levere Drivere til XP. Men jeg kan ikke finde det på deres
>hjemmeside endnu. Så mon de overhovedet er klar med dem?

Hmmm...vil håbe at CL ret hurtigt ÅbenSovser kildeteksten til
driverne, sådan at de kan blive porteret til de forskellige
platforme!

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Member of Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
SYSOP: The guy that is laughing at your typing.