postfix - akut!
Fra : Mickey

Dato : 24-09-01 19:45

Sep 24 20:42:05 susie postfix/postsuper[24274]: fatal: scan_dir_push: open
directory flush: No such file or directory

Jeg har lige installeret den nyeste snapshot 20010808 og som du nok kan se
virker det ikke...

Hvad er der galt ? - jeg kan ikke finde den der scan_dir_push nogen
steder...

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
http://susie.dk/coderedworm.html

Fra : Mickey

Dato : 24-09-01 20:08

"Mickey" <news002@susie.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er der galt ? - jeg kan ikke finde den der scan_dir_push nogen
> steder...

har fundet ud af det - postfix check rettede fejlen og lavede det manglende
dir...

- den kommando kendte jeg ikke!

Fra : Allan Joergensen

Dato : 24-09-01 20:20

http://www.postfix.org/commands.html

--
/\ \ / /\
//\\ .. //\\ Allan Joergensen aka [DW] on Undernet