Automatisk opdatering af billede fra web-c~
Fra : Hulubulu

Dato : 24-09-01 18:30

Hej !

Jeg skal have lavet en hjemmeside, som opdaterer sig selv løbende, således
at at billeder lagt på serveren løbende vises hos brugeren.

"Conquercam" tager billeder med et digitalt kamera, og sende dette til min
hjemmeside server.... men....
hvordan får jeg siden som brugeren ser til at opdatere sig løbende ?

Alle bud modtages med kyshånd...

Best Regards !

Bo

Fra : Frans Jensen

Dato : 24-09-01 19:13

On Mon, 24 Sep 2001 19:30:13 +0200, "Hulubulu"
<hulubulu@snotmail.com> wrote:
>Jeg skal have lavet en hjemmeside, som opdaterer sig selv løbende, således
>at at billeder lagt på serveren løbende vises hos brugeren.
>
>hvordan får jeg siden som brugeren ser til at opdatere sig løbende ?

indsæt nedenstående linie i <head> delen af din side,
udskift X med det antal sekunder der skal gå mellem opdateringene

<META HTTP-EQUIV="REFRESH" CONTENT="X;">

--
Jeg er født med en bajer i hånden
sådan har jeg tænkt mig at jeg også ville dø ­

Fra : Hulubulu

Dato : 24-09-01 23:40

Bukker og takker !!!

Det virker jo bare som det skal.....

Best regards !

Bo

Fra : Toastmaster

Dato : 18-03-02 18:10

"Hulubulu" skrev d. 24-09-01 18:30 dette indlæg :
> [...]
min
> hjemmeside server.... men....
> hvordan får jeg siden som brugeren ser til at opdatere sig løbende ?

Hvilken WEBCAM software bruger du til at uploade dine billeder på
valgfri server?

http://www.kandu.dk/