Mandrake 8.0 og ReiserFS
Fra : Klaus Hebsgaard

Dato : 24-09-01 12:19

Hej Alle

Jeg kører mandrake 8.0 og overvejer at installere ReiserFS. Jeg skal bare
lige høre om fordele/ulemper, da jeg ikke kender ret meget til Journaling
filsystemer.
Specielt er jeg interesseret i hastighed!

MVH

Klaus Hebsgaard

Fra : Tim Christensen

Dato : 24-09-01 15:37

"Klaus Hebsgaard" <kh@ingenioer.dk> wrote in message
> [...]
> filsystemer.
> Specielt er jeg interesseret i hastighed!

Der var en diskution i alt.os.linux.mandrake om ReiserFS, der var ingen der
havde dårlige erfaringer. ReiserFS kulle både være hurtigere og mere sikker.

Mvh

Tim

Fra : Claus Ladekjær Wilso~

Dato : 24-09-01 22:22

Jeg har kørt med det i et halvt år nu, og slukket mange gange uden at lukke
ordentligt ned, men det kører stadig fortrinligt!

--
Greetings / Venlig hilsen
Claus Ladekjær Wilson

Fra : Klaus Hebsgaard

Dato : 25-09-01 08:05

"Claus Ladekjær Wilson" <vfk@wanadoo.dk> wrote in message
> Jeg har kørt med det i et halvt år nu, og slukket mange gange uden at
lukke
> ordentligt ned, men det kører stadig fortrinligt!

Findes der en hurtig måde at køre ReiserFS ind på en partition, der kører
ext2? Evt. en HOWTO eller ligende - det må gerne være Mandrake specifikt, da
jeg ikke er Linux-haj!

MVH

Klaus Hebsgaard