Soundblaster i win2000
Fra : Ricki Susic

Dato : 24-09-01 07:11

Hvordan kan det være at jeg ikke kan få et soundblaster-kort til at fungere
i Windows 2000. Jeg har naturligvis hentet alt hvad jeg kan se der er at
hente på hjemmesiden, men jeg er ikke sikker på at det er det rigtige.
Kortet hedder SB Live! model CT4830, og jeg kan ikke se om det er PCI16,
PCI64, PCI128 eller hvad de nu hedder på SB hjemmesiden, så det er ikke til
at vide hvad man skal hente. Der er også lige det problem at når jeg pøver
at opdatere driveren via enhedshåndtering, så spørger den efter en .inf fil,
men de filer som hentes fra SB er af typen .lib. Hvorfor?????

Venlig Hilsen Ricki

Fra : Joergen M. Joergense~

Dato : 24-09-01 10:12

Hvis det er et Live! kort kan du hente LiveWare 3 ned, derefter kører
skidtet udemærket i Windows 2000.
Du skal ikke begynde at fedte med drivere til PCI128 og alt det der....
Jørgen

Fra : Ricki Susic

Dato : 24-09-01 10:21

Det har jeg prøvet, men det virker heller ikke.

Fra : Joergen M. Joergense~

Dato : 24-09-01 15:38

Er du SIKKER på at det er et Live! kort?
Jeg har 3 type Live! kort kørende her, alle fungerer fint under Windows 2000
med LiveWare
Du kan tjekke modelnummeret hos SoundBlaster..
Jørgen