1400x1050 under SuSE 7.2
Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 24-09-01 06:47

Hejsa.

Jeg har saadan et problem med at faa mit X til at koere perfekt paa min
laptop. Det er dell i8000 med et geforce2go kort.
Problemet er at skaermen er beregnet til 1400x1050, men jeg kan ikke faa
det til at virke med mere end 1280x1024.

Jeg har faaet det til at virke i slackware engang, uden problemer og
derfor undrer der ogsaa mig at SuSE 7.2 ikke fungere perfekt med det.

Selv naar man bruger SaX2 til at vaelge skaerm osv, og vaelger 1400x1050
duer det ikke.

Det den skriver er at det er en oploesning som der ikke findes, nogen
der kan hjaelpe?

Hygge

Fra : Claus Alboege

Dato : 24-09-01 06:51

Lasse> Hejsa.
Lasse> Jeg har saadan et problem med at faa mit X til at koere perfekt paa
Lasse> min laptop. Det er dell i8000 med et geforce2go kort. Problemet er at
Lasse> skaermen er beregnet til 1400x1050, men jeg kan ikke faa det til at
Lasse> virke med mere end 1280x1024.

Lasse> Jeg har faaet det til at virke i slackware engang, uden problemer og
Lasse> derfor undrer der ogsaa mig at SuSE 7.2 ikke fungere perfekt med det.

Lasse> Selv naar man bruger SaX2 til at vaelge skaerm osv, og vaelger
Lasse> 1400x1050 duer det ikke.

Lasse> Det den skriver er at det er en oploesning som der ikke findes, nogen
Lasse> der kan hjaelpe?

Proev at kigge paa: http://www.linux-laptop.net/dell.html

--
Mvh Claus Albøge

"Don't summarize. Don't abbreviate. Don't interpret."
      -- D. J. Bernstein

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 24-09-01 13:13

Claus Alboege wrote:

> [...]
>
> --
> Mvh Claus Albøge
>
> "Don't summarize. Don't abbreviate. Don't interpret."

Der har jeg vaeret mange gange og jeg har efterhaanden afproevet alt
hvad jeg har kunne finde at modelines og XF86Config paa nettet.

Men ellers tak for tippet =)

Det sjove er at jeg godt kan saette min desktop til at koere 1400x1050,
nogen der selv har proevet noget lignede? Og helt gerne loest det.

Hygge