Levering af ADSL udstyr ??
Fra : Jan Pedersen

Dato : 24-09-01 05:31

Jag er bestilt ADSL hus TDC, od det skulle være klar på fredag, men hvornår
kan man forvente at ens udstyr dukker op?? det skulle komme med posten.

Hvornår fik i jeres ???

På forhånd tak

Jan

Fra : Tommy Larsen

Dato : 24-09-01 06:20

On Mon, 24 Sep 2001 06:31:22 +0200, "Jan Pedersen" <jp@person.dk>
wrote:

>Hvornår fik i jeres ???

Ca. 2 dage før linien blev konverteret - glæd dig til den enorme
hastighed :)

Mvh. Tommy

Fra : Tommy Christiansen

Dato : 24-09-01 15:08

Tommy Larsen <tomlar@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:kjgtqtc9frf7skvn5dsr6vtr0r2jk9lpth@4ax.com...

> Ca. 2 dage før linien blev konverteret - glæd dig til den enorme
> hastighed :)

JA NÅR DET VIRKER!!!!!!!!

Fra : Jan Pedersen

Dato : 24-09-01 16:20

Tommy Larsen <tomlar@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:kjgtqtc9frf7skvn5dsr6vtr0r2jk9lpth@4ax.com...

> Ca. 2 dage før linien blev konverteret - glæd dig til den enorme
> hastighed :)

Ja jeg håbe at der er lidt forskel, på mit nuværende 33,6 modem, også min
kommende 1024 bits line.

Fra : []==||::::::::::::::~

Dato : 24-09-01 21:25

Jeg håber at du mener 1024 K/bits linie

Korne (som har 1meg...fra Cyber)

Fra : webjensen

Dato : 25-09-01 14:40

"Jan Pedersen" <jp@person.dk> skrev i en meddelelse
> Jag er bestilt ADSL hus TDC, od det skulle være klar på fredag, men
hvornår
> kan man forvente at ens udstyr dukker op?? det skulle komme med posten.
>
> Hvornår fik i jeres ???

Fredag aften -linien blev konverteret i går. Og jeg har ikke fået skidtet
til at funge endnu(

Nå, jeg fik endelig fat på TDC's hotline i morges og fik nogle tip, som jeg
skal i gang med, når jeg kommer hjem til aften. Mit gæt er, at du får dit
gear i dag eller i morgen.

mvh
webjensen

Fra : Ole Rasmussen

> [...]