TV out
Fra : M.C.

Dato : 23-09-01 13:42

Hej.
Jeg vil høre om nogen ved hvad der ville være et godt køb.
Jeg ville gerne se film der ligger på computeren på mit fjernsyn. men jeg
skal vist nok have et nyt " grafikkort med TVout"
Er der nogen der har et forslag, så jeg ikke behøver at lade det være op til
"den flinke herre" i Fona.
PÅ forhånd tak Marianne

Fra : Mike Nørskov

Dato : 23-09-01 15:24

Hejsa,
´
Du kan kigge på www.edbpriser.dk efter hvad der passer til dig. det kommer
jo an på hvad du vil give osv.

Jeg har lige købt et ASUS V7100 pro 32mb Gforce2 til 750kr hos itbutikken.dk
det virker kanon godt, men der findes også mange andre mærker og modeller.

Håber det hjalp lidt

/Mike

Fra : Lind

Dato : 23-09-01 17:24

Hej

Jeg kan anbefale et Matrox kort, det skulle være et af de kort, med bedst
billedkvalitet.
Hvis du spiller mange spil på pc'en/bruger meget 3D, kan jeg dog ikke
anbefale det.
Jeg har selv et Matrox G450, som jeg er meget glad for, til det formål.
Desuden får du også noget af det bedste 2D på markedet : )

VH.

Lind

Fra : Shamran

Dato : 23-09-01 17:57

<snip>
> Er der nogen der har et forslag, så jeg ikke behøver at lade det være op
til
> "den flinke herre" i Fona.

ARGHH lad vær med at købe ind hos Fona. Så er det sagt kort... So det er
sagt før er MAtrox bedst til 2D grafik og heller ikke så meget andet. hvis
du er interesseret i også at kunne spille 3D spil skal man gå efter et
Grafik kort med nvida chip I. Men det er bare min semple mening...
Foam

Fra : Lars - \(Hillerød\)

Dato : 23-09-01 19:12

Jeg har også lige købt et kort med tv-out

Jeg faldt over et Leadtek Geforce2 pro med 64mb ddr til omkring 1600,-
så håber jeg at kortet holder et års tid eller mere (performance-mæssigt)

Jeg skiftede fra et Asus 6800 32DDR, og indtil videre er min 3dmark steget
ca. 1000-1100 point..

mvh
Lars - (Hillerød)

Fra : Peter Olsen

Dato : 23-09-01 20:00

Jeg kan da anbefale dig at kigge på dette link. Det er ikke et grafikkort
med TV-out, men en lille dims (den er virkelig lille, omkring 10x5cm) du
lige smider ind imellem skærm og grafikkort. Den kræver ingen software og er
lige til at sætte til.

http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1554737891

[Na]ZanZan
http://www.pcgame.dk/counter-strike - The Counter-strike Central