tilfældig eller hvad jeg spørger.
Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 23-09-01 12:59

PS.
Tilfældigt ... eller hvad?

1. Åben Microsoft Word. 2. Vælg skriftypen WINGDINGS.
3. For overblikkets skyld vælg stor bogstaver, f.eks. str. 36.
4. Skriv Q33 NY, som var nummeret på et af de fly,
der ramte World Trade Center,og du vil med egne øjne se
en mærkelig/talende kombination. Tilfældigt ... eller hvad?

--
Med Kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen i Viborg.
se ind på http://www.nydheder.subnet.dk/ og se www.oplevjesus.dk

Fra : Stefan Holm

Dato : 23-09-01 13:07

"Børge Højlund Jensen fra Viborg" <bhj@tdcadsl.dk> writes:

> Tilfældigt ... eller hvad?

Nej. Konstrueret. Se f.eks. den anden tråd om emnet: "Q33NY".

--
"I'm just gonna go home, lie down and listen to country music.
The music of pain."

Fra : Rasmus Underbjerg Pi~

Dato : 23-09-01 13:10

"Børge Højlund Jensen fra Viborg" <bhj@tdcadsl.dk> mælte sligt:

AAJJJJ!!! Virkelig!??!? Nu kan der vist ikkke længre være tvivl om, hvem
BIll GAtes holder med i krampen mellem godt og ondtt!! Hvad for beviser
behøver vi mere!?! Nak svinet og hans leder terrorist ven Bin Ladan!

®ªšµûž

"Jeg er -ning-tilhænger."

Fra : Erik

Dato : 23-09-01 13:52

"Børge Højlund Jensen fra Viborg" <bhj@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Med Kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen i Viborg.

Dr D har allerede bragt den for længe siden,

Erik

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 23-09-01 13:51

Fra : Christina Puhakka Eg~

Dato : 23-09-01 14:00

"Børge Højlund Jensen fra Viborg" <bhj@tdcadsl.dk> skrev...

> Beklager det kune jeg ikke huske.

Det er ikke nødvendigt at huske - kun at se. Den blev postet 14 timer før
dit indlæg...

Christina

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 23-09-01 14:02

"Christina Puhakka Egholm" <christina.egholm@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:9okmbj$3r5$1@sunsite.dk...

Fra : Børge Højlund Jensen~

Dato : 23-09-01 14:03

--
Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen i Viborg.
min icq er 107634963

Fra : TommyGun

Dato : 23-09-01 14:56

> "Christina Puhakka Egholm" <christina.egholm@get2net.dk> skrev i en