Passmark Performance Test
Fra : Nikolaj Hansen

Dato : 23-09-01 01:15

Hejsa,

Jeg har lige hentet shareware versionen af Passmark Performance test. Er
der noget jeg ikke forstår eller hvad? Jeg sammenlignede min aldrende P3
560 med en ny P4 1400 og opdagede at jeg rent fatisk tæver den på nogen
områder.

Jeg kan forstå det med grafik ydelse, da jeg har et ret ondt grafikkort
i min maskine, men jeg vinder over den i:

- Floating point multiplication

Og jeg synes at min gamle spand hænger faretruende godt på i mange at
testene, hvilket man ikke burde kunne forvente ved sammenligning med en
400/1400 mhz maskine med ny arkitektur og hele svineriet. Min er som
sagt kun en 112/560.

Fungerer deres software ikke ordentligt eller sucks P4 bare ad h til?

Se evt. testen i dk.binær, hvor jeg har postet gif printout

- Nico