ny pc´er jubii
Fra : Henrik Petersen

Dato : 22-09-01 20:59

hej læser

jeg har fået ny pc´er, MEN det er på jobbet**gg**

MAXITOWER ATX 300W Aopen
ASUS A7V266
AMD ATHLON 1.4 GHZ THUNDERBIRD 266 MHZ
2 X 256MB DDR PC2100 PC266 HYANDAI
61.5GB IBM DESKSTAR GXP60 7200RPM UDMA 100
CREATIVE GEFORCE 2 GTS M/32 DDR RAM
a-drev
50 X cd-rom Aopen
MONITOR 19" TARGA
S&B CREATIVE LIVE PLAYER 5.1 BULK
LOGITECH TRÅDLØS SÆT M/TASTATUR & MUS M/GENVEJSTASTER OG ERGONOMISK MUS
849,-
3Com 100Mbit netkort

Win 2000

og så har man bare en gammel K6-2-350 med 256 sd-133 ram og tnt 2, kort
derhjemme, og så kan vennerne ikke forstå men ikke vil hjem fra jobbet

Er livet ikke bare dejligt og lidt uretfærdigt, det skulle være omvendt.
men fedt system ikk.

Fra : Thomas Finnerup

Dato : 22-09-01 21:10

On Sat, 22 Sep 2001 21:59:23 +0200, "Henrik Petersen" <hep@image.dk>
wrote:

>hej læser
>
>jeg har fået ny pc´er, MEN det er på jobbet**gg**

[...]

Det lyder ret voldsomt for en arbejdsmaskine, men kravene for at køre
f.eks. Word er jo efterhånden også høje. ;)

- Thomas

Fra : Kristian

Dato : 22-09-01 21:36

Asus A7V266 kan da ikke køre DDR RAM eller hvad?

Fra : Karsten Vinding

Dato : 22-09-01 21:47

Kristian wrote:

> Asus A7V266 kan da ikke køre DDR RAM eller hvad?

Joda, se her:

"http://www.asus.com.tw/Products/Motherboard/ddr266/a7v266/index.html"

Boardet er baseret på Via's KT266, der forøvrigt er på vej i en
forbedret version.

--
Mvh, Karsten.
http://www.vinding.adsl.dk

Vil du hjælpe med at søge efter en kur for kræft? Så kig ind på:
"http://www.ud.com", og tilmeld dig United Devices projektet.

Fra : mf

Dato : 23-09-01 10:57

fed maskine, men.....en Targa skærm på jobbet ? 6-8 timer hver dag foran en
Targa skærm suger skudda . Havde nok været bedre at tage en mindre HD,
droppe DDR rammen til fordel for det billigere SD, tage et Matrox grafikkort
(langt bedre 2D end Nvidia) og så en svinedyr skærm f.eks. Sony eller
lign...

- bare min mening

Claus

Fra : Karsten Olesen

Dato : 23-09-01 15:21

"mf" <claus@kjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse

> droppe DDR rammen til fordel for det billigere SD, tage et Matrox
grafikkort
> (langt bedre 2D end Nvidia) og så en svinedyr skærm f.eks. Sony eller
> lign...
***************

Hvis resten af systemet er OK, så bør 3-D delen også
kunne følge med, og så er Matrox out...og det er Nvidia
med seneste Detonator drivere installeret...

-samt en god skærm selvfølgelig..

-blot min mening.

Fra : Henrik Petersen

Dato : 23-09-01 17:01

Skal da oxo have fikset en sony 21" skærm, men skal lige bebejde min chef
**gg**

hilsen og takker for kommentaren
henrik