cykelanhænger
Fra : DavMar

Dato : 22-09-01 17:53

Hej
Jeg ville bare høre om der er nogen af jer der har erfaringer med den
cykelanhænger Kvickly sælger af mærket "vantly" ??? Gode som dårlige????

Hilsen davmar

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-01 22:26

Jeg har ikke erfaring med den anhænger, men min generelle erfaring er at jo
lettere traileren er, jo mere får man den brugt.

Vi har en Burley D'lite og er ovenud tilfredse. Selvom den er dyr, er det en
daglig fornøjelse at fragte familiens mindste i den hver dag. Den er
specielt velegnet til helt små, idet sædet let foldes ned så der kan være en
lift eller en baby-autostol...

Burley forhandles vist nok kun af Dansk Cyklist Forbund www.dcf.dk. Hvis man
ikke bor på Sjælland er det derfor svært at prøve den, men vi fik at vide at
vi kunne købe traileren og udnytte de 14 dages returret hvis vi ikke var
tilfredse.

/Niels