DHCP Server!
Fra : Finn Toft

Dato : 21-09-01 16:00

Hej...

Er der nogle der kan fortælle mig hvor jeg henter et godt DHCP server
program til Windows, og hvad det hedder?

På forhånd tak

Fra : Søren Steinmetz

Dato : 21-09-01 19:42

"Finn Toft" <ftoft@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogle der kan fortælle mig hvor jeg henter et godt DHCP server
> program til Windows, og hvad det hedder?

Hvilken version af winblows ??

Hygge
Søren Steinmetz

Fra : Finn Toft

Dato : 21-09-01 20:56

Windows 2000

Fra : Erik Palsbo

Dato : 22-09-01 07:18

Win2000 har sin egen DHCP
Hvis du definerer en port (dial-up eller lan adapter) så vil den etablerer
en DHCP samt en NAT Router via øvrige porte.
Skal det være mere sofisikeret, sværger jeg selv til WinRoute
http://www.winroute.com
MVH
Erik

Fra : Erik Palsbo

Dato : 22-09-01 07:19

Porten skal naturligvis defineres som 'shared' under properties.

Erik