Hvordan??
Fra : Michael Jensen

Dato : 20-09-01 21:38

Hej NG

Hvordan unlocker man en 3330??

KAn jeg evt få hele historien fra download til unlocked?

/Michael

Fra : Spinner

Dato : 21-09-01 08:31

Det vil sådan cirka tage en manuals-tid at give dig den! Har du et
flaherkabel? Og et program til at benytte kablet med?

Spinner

Nb. Så ved man da hvor historien skal starte

--
Da alle reklamere for at unlocke telefoner vil jeg da også være med - Alle
Nokia-modeller unlockes for 50,-. Du sender telefonen og har den et par dage

Fra : Peder Tang

Dato : 21-09-01 21:48

Hej michael

Du kan finde nogle oplysninger på

http://www.301.dk/mobil.htm

Der er link til diverse sider indenfor flash

m.v.h
Peder