flash / asp
Fra : Goofuz Doofuz

Dato : 20-09-01 13:07

Hej alle :)

Jeg skal sende nogle variabler fra en flash-fil til et asp-script, der
putter dem ned i en database.
Det er fint nok, jeg bruger getURL, og det virker for så vidt også...

Problemet er bare, at hvis jeg ikke angiver et target (for eksempel til en
anden frame) i getURL, åbner browseren asp-siden i vinduet, hvor flashen
kører, og det er jo ikke så godt. En løsning er selvfølgelig at lade den
kalde asp-filen i en anden frame, men af flere grunde, som jeg ikke skal
komme nærmere ind på her, vil jeg gerne undgå at ha' det kørende i frames.

Hvad gør jeg?

Gee.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 20-09-01 13:51

On Thu, 20 Sep 2001 14:07:29 +0200, "Goofuz Doofuz"
<goofuz@doofuz.biz> wrote:

>En løsning er selvfølgelig at lade den
>kalde asp-filen i en anden frame, men af flere grunde, som jeg ikke skal
>komme nærmere ind på her, vil jeg gerne undgå at ha' det kørende i frames.

GetUrl åbner som sådan en side i browseren. LoadVariables er nok den
funktion, du er interesseret i, da dette sker i baggrunden:

http://www.macromedia.com/support/flash/action_scripts/actions/loadvariables.html

--
- Peter Brodersen