Ang. CSS
Fra : Kenneth Bransholm Sc~

Dato : 20-09-01 09:01

Hej venlige NG-Læser :)

Et enkelt spørgsmål:
Er der forskel på de tags (kode-opsætning & sammentrækning af værdier) man
bruger i CSS altså <Style>, når man skriver det direkte i <head> på
html-siden, og når man placerer koden i en ekstern fil?
Kender du i øvrigt et sted, hvor de har en rigtig god og meget dybdegående
tutorial? (jeg kender godt dem man finder på html.dk & webcafe)

Tak for din hjælp

Med venlig hilsen

Kenneth Bransholm Schou
Kenneth@Bransholm.dk >:)

Får du en joke via email, hver dag - Gratis?
Tilmeld dig her: http://www.123Jokes.dk

Fra : Tony H. Reinkvist

Dato : 20-09-01 11:48

Proev disse

What You Can Do With CSS Today
http://builder.cnet.com/webbuilding/pages/Authoring/CSSToday/ss01.html
CSS Frequently Asked Questions
http://www.hwg.org/resources/faqs/cssFAQ.html
Guide to Cascading Style Sheets
http://www.htmlhelp.com/reference/css/

--
<---------------------------------------------------------------------------
--------------->

Fra : J.C. Voss

Dato : 20-09-01 17:54

Kenneth Bransholm Schou <Kenneth@Bransholm.dk> wrote:

> Kender du i øvrigt et sted, hvor de har en rigtig god og meget dybdegående
> tutorial? (jeg kender godt dem man finder på html.dk & webcafe)

tjek de vejledninger der står listet på denne side:
<http://verture.subnet.dk/htmlcss.html>

--
//Jonas @ 11°, 56° | Remember Occam's razor? |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk>