Redirecte output fra bash script unden wra~
Fra : Henrik Farre

Dato : 19-09-01 22:41

Yello

Er det muligt at redirecte outouttet fra et bash script til en fil unden
at:

1. afvikle scriptet sådan her: ./script.sh >>log.txt
2. unden at bruge er wrapper som bare gør 1.

Jeg tænkte på noget i stilen med stdout=/var/log/minlog.log eller ligende

--
Mvh. / Kind regards
Henrik Farre (enrique@obel.auc.dk)

Webpage: http://Welcome.to/Webbench
-If I where God, I would recompile the penguin with --enable-flying.

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 20-09-01 07:01

Henrik Farre wrote:
> Er det muligt at redirecte outouttet fra et bash script til en fil

Jeg vil mene at
exec >>log.txt

i starten af scriptet kan gøre det.

Er dog ikke ekspert på området.

--
Lars Kongshøj

Fra : Henrik Farre

Dato : 20-09-01 15:21

Yello

I artikel <3BA9861E.15ADAF02@my-deja.com>, skrev "Lars Kongshøj"
<kongshoj@my-deja.com>:

> Jeg vil mene at
> exec >>log.txt

Kanon det virker, det var lige det jeg ledte efter!
Thanx!