Hvilket netkort
Fra : Michael Nielsen

Dato : 19-09-01 20:55

Jeg har fundet et netkort i gemmerne, og jeg kan ikke finde ud af hvad
det er for et netkort.

Der står et serienr. (tror jeg) på bagsiden: ACX130135.

Hvor kan jeg finde ud af hvad det er for et kort?

--

Michael Nielsen michael@mnielsen.dk
http://www.mnielsen.dk

WindowError:00A Promotional literature overflow. Mailbox full.

Fra : Veritas

Dato : 19-09-01 20:05

"Michael Nielsen" <michael@mnielsen.dk> wrote in message

> Jeg har fundet et netkort i gemmerne, og jeg kan ikke finde ud af hvad
> det er for et netkort.
>
> Der står et serienr. (tror jeg) på bagsiden: ACX130135.
>
> Hvor kan jeg finde ud af hvad det er for et kort?

evt. på www.windrivers.com under deres advanced search.... der skulle du
gerne kunne søge serienumre (tror jeg).....

/J

--
when i worked at b-dalton this one guy threatened to blow up the store with
his mind.

Fra : Morten

Dato : 20-09-01 19:27

> Jeg har fundet et netkort i gemmerne, og jeg kan ikke finde ud af hvad
> det er for et netkort.

Smid det i en maskine og kør en Sisoft Sandra på det.

Mvh.
Morten