Creative WebCam 3 USB
Fra : Thomas Krath Knudsen

Dato : 19-09-01 19:10

Hej gruppe

Pentium 2 266 MHz
196 MB-Ram
6,4 GB harddisk
Voodoo 2
Windows 2000
m.v.

jeg har vundet et et Creative Video Blaster Webcam 3 USB. Problemet er, det
ikke fungerer med mit windows 2000! Jeg har på fornemmelse, at det er mine
USB-prote, hvorfor jeg ønsker at købe et omformer-stik fra USB til
kommunikationsport. Jeg var forbi Multimedia World, men de skal sq ha' 499
for et sådant kabel! Mit spørgsmål er derfor, hvor køber jeg det billigst?

--
Thomas Krath Knudsen
www.TKrath.dk - Denmarks no. #1 moviegallery

Fra : -= Tunes =-

Dato : 19-09-01 19:51

"Thomas Krath Knudsen" <tkrath@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
499
> for et sådant kabel! Mit spørgsmål er derfor, hvor køber jeg det

Jeg havde samme problem med det cam under w2k, løsningen var at hente de
nyeste drivere til w2k på creatives website og det virkede.. du skal
installere driverne før du sætter camet i, jeg installerede dem mens camet
sad i det virkede ikke, så tog jeg stikket ud og satte det i igen, og vupti
w2k poppede op og fandt camet, prøv det

/Tunes

Fra : Thomas Krath Knudsen

Dato : 19-09-01 20:03

> tog jeg stikket ud og satte det i igen, og vupti
> w2k poppede op og fandt camet, prøv det

W2k kan selv finde camet også selv om jeg ikke har installeret driverne. Jeg
har også forsøgt at sætte camet i, og installere de seneste driver, men det
fungerer sq ikke ;o( Jeg må vel prøve dit forslag...

Tak for hjælpen