Ny mand i faget. Gerne have hjælp til unlo~
Fra : Anders

Dato : 19-09-01 17:58

Når jeg prøver tage sikkerheds kopi af min 8210 står phone not respond! Tx=1
ellers står Boot loader is ready boot tx data error!

Det samme med f2 når jeg vil flashe den
JEg har lavet min printerport om.
JEg har prøvet rigtige mange f_loader.bin.
MEn der står hele tiden det samme.
Hvad kan jeg have gjort forkert.

Hilsen
Anders

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 19-09-01 18:47

Anders skrev:

> [...]
>
> Det samme med f2 når jeg vil flashe den
> JEg har lavet min printerport om.
> JEg har prøvet rigtige mange f_loader.bin.

Hvad for en maskine køre du det på?

/bm

--
Jeg unlocker din mobil telefon for 67,50 kr.
Jeg kan pt. unlocke Ericsson, Nokia og Sagem

Fra : Anders

Dato : 19-09-01 19:40

Det er en 500 mhz pentium III

HP
Boris Mathiasen <GSMUnlockDK@cREMOVE.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns9121C8FB4B7E1BorisMathiasenmailte@193.88.15.201...

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 19-09-01 21:16

Anders skrev:

> Det er en 500 mhz pentium III

Jeg mener hvad styresystem køre du med? Eks. Win2000 kan ikke åbne porten
"rigtigt"!

/bm

Fra : Anders

Dato : 20-09-01 13:39

Win98 DK.

Boris Mathiasen <GSMUnlockDK@cREMOVE.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Xns9121E23F6A50BorisMathiasenmailte@193.88.15.201...

Fra : Lars Kristensen

Dato : 19-09-01 19:35

Hej Anders!
Hvis du har mulighed for det, så prøv på en anden computer.Nogle computere
har en chip indbygget så det ikke kan lade sig gøre.Så vidt jeg er
orienteret, kan det heller ikke køre under Windows 2000.

Mvh. Lars

--
Unlock af alle Nokia modeller for 75,- plus porto
Kontakt 3523@12mail.dk Viborg(40629093)