/ Forside / Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
 
Top 10 brugere
Sexualitet
#NavnPoint
dova 2573
Sannie 1393
Nordsted1 1345
briani 1186
skingur 1004
ThomasG 918
ans 861
refi 860
creamygirl 831
10  piaskov 789
Cybersex
Fra : Anita


Dato : 19-09-01 16:29

Hejsa folks

Jeg kom til at tænke på noget, som jeg vil høre jeres synspunkter omkring.

Er cyber-flirt eller cyber-sex utroskab?

Jeg er egentlig selv lidt i tvivl om, hvad jeg skal mene om emnet, så lad
mig høre jeres mening.

Venlig hilsen Anita



 
 
 
Tomas O. (19-09-2001)
Kommentar
Fra : Tomas O.


Dato : 19-09-01 16:54

hej Anita din &%¤/&%¤ du skrev:

> Hejsa folks
>
> Jeg kom til at tænke på noget, som jeg vil høre jeres
> synspunkter omkring.
>
> Er cyber-flirt eller cyber-sex utroskab?

Principielt synes jeg at når man tælnker på at have sex med en
anden er det vel utroskab, men sex med noget tekst, der flimrer
hen over skærmen, på nettet er vel ikke værre end at læse en fræk
novelle?

--
Hilsen Tomas O.
Thorbjørn Ravn Andersen fra skadestuen med foden i laser:
Det er altid fascinerende at se nogen sigte meget
omhyggeligt, og herefter skyde sig i foden.


Deer Wolf (19-09-2001)
Kommentar
Fra : Deer Wolf


Dato : 19-09-01 18:18


"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
news:Xns9121B5758CB9vampyre@130.225.51.30...
> når man tælnker på at have sex med en
> anden er det vel utroskab

En tanke om sex med andre mennesker er ikke utroskab. Sålænge man holder sig
i skindet, og ikke fortæller det til partneren, hvis denne bliver såret, er
det ok.

Deer



John Sahl (19-09-2001)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 19-09-01 18:20

"Deer Wolf" <deer_wolf@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:9oajac$i9h$1@news.cybercity.dk...
> En tanke om sex med andre mennesker er ikke utroskab. Sålænge man holder
sig
> i skindet, og ikke fortæller det til partneren, hvis denne bliver såret,
er
> det ok.

Ok, jeg er i hvert fald ikke enig... Hvis det ikke er utroskab når det kan
såre
partneren og skal skjules for vedkommende, hvad er det så?

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Støt ofrene i USA http://www.SupportUSA.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk
MandeZonen, når du har fået nok af /Tidens Kvinder/




Deer Wolf (19-09-2001)
Kommentar
Fra : Deer Wolf


Dato : 19-09-01 21:12


"John Sahl" <webmaster@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse
news:Vk4q7.361$t8.13441@news010.worldonline.dk...
> "Deer Wolf" <deer_wolf@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:9oajac$i9h$1@news.cybercity.dk...
> > En tanke om sex med andre mennesker er ikke utroskab
> Hvis det ikke er utroskab når det kan
> såre
> partneren og skal skjules for vedkommende, hvad er det så?

Jeg mener, det ikke er utroskab, da man ikke kan gøre for det. En handling
kan man stoppe, men ikke en spontan tanke. Jeg tror, det er ganske naturligt
at se seksuelt på andre mennesker. Selvom jeg elsker min kæreste, kan han jo
ikke være alting på en gang, som feks fremmed og mystisk. Det der må være
vigtigst er at jeg aldrig kunne finde på at være fysisk utro. Og nu er det
jo heller ikke sådan at jeg sidder og svælger i fantasier om fremmede mænd
.... og dog, når vi har sex bruger vi nogle gange rollespil, hvormed vi
egentlig forestiller os at vi har sex med andre upersonificerede mennesker.

Deer



John Sahl (20-09-2001)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 20-09-01 01:14

"Deer Wolf" <deer_wolf@hotmail.com> wrote in message news:9oathl$14d1$1@news.cybercity.dk...
> Jeg mener, det ikke er utroskab, da man ikke kan gøre for det. En handling
> kan man stoppe, men ikke en spontan tanke. Jeg tror, det er ganske naturligt
> at se seksuelt på andre mennesker. Selvom jeg elsker min kæreste, kan han jo
> ikke være alting på en gang, som feks fremmed og mystisk. Det der må være
> vigtigst er at jeg aldrig kunne finde på at være fysisk utro. Og nu er det
> jo heller ikke sådan at jeg sidder og svælger i fantasier om fremmede mænd
> ... og dog, når vi har sex bruger vi nogle gange rollespil, hvormed vi
> egentlig forestiller os at vi har sex med andre upersonificerede mennesker.

Jeg taenkte nu ogsaa mere paa en situation hvor det var gentagne cybersex
"dates" med samme person. Ja selv en enkelt gang ville vaere en negativ ting
for mig. Men nu snakker jeg om cybersex, ikke det at snakke om sex med
andre, hvilket baade Sabina og jeg goer, hvilket jo nok haenger lidt sammen
med vores aabenhed omkring emnet

Noget andet er saa at du drejer det lidt over paa det at taende/se sexuelt paa andre mennesker ogsaa.. Sabina og jeg har en mani med
at finde laekre mennesker som vi viser hinanden, altsaa Sabina ser en laekker toes og siger til mig: se hende der ovre.. Lige som
jeg ogsaa siger til hvis jeg skulle se en laekker fyr. Man skulle jo noedigt gaa glip af nogen gode udsigter.. (vi er begge
heterosexuelle)

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Støt ofrene i USA via http://www.SupportUSA.dk hver en krone tæller
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk
MandeZonen, når du har fået nok af /Tidens Kvinder/


Chokmah @lias R@bi@s~ (20-09-2001)
Kommentar
Fra : Chokmah @lias R@bi@s~


Dato : 20-09-01 10:28

On Wed, 19 Sep 2001 19:17:38 +0200, "Deer Wolf"
<deer_wolf@hotmail.com> wrote:

>
>"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
>news:Xns9121B5758CB9vampyre@130.225.51.30...
>> når man tælnker på at have sex med en
>> anden er det vel utroskab
>
>En tanke om sex med andre mennesker er ikke utroskab. Sålænge man holder sig
>i skindet, og ikke fortæller det til partneren, hvis denne bliver såret, er
>det ok.

det er sgu da udtryg for en syg tanke gange - at man bedrager isn
partner , men er så venlig ikke at såre denne med detalier - det er da
at tage groft pis på og udvise en dyb foragt dem der burde være en
nærmest - men det kan selvføligt være man er fremmed for sig selv ?
MvH
Bo
>
>Deer
>


Deer Wolf (20-09-2001)
Kommentar
Fra : Deer Wolf


Dato : 20-09-01 13:11


"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <stigmata_2o1o@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:ngdjqts8fecce1sqskj63j0mpi2ts9vqmd@4ax.com...

> det er sgu da udtryg for en syg tanke gange - at man bedrager isn
> partner

Sålænge både jeg om min partner er enige om at seksuelle fantasier ikke er
udtryk for utroskab, er der intet sygt over det. Vi behøver jo ikke alle
have din form for seksualitet

Deer



Chokmah @lias R@bi@s~ (20-09-2001)
Kommentar
Fra : Chokmah @lias R@bi@s~


Dato : 20-09-01 14:19

On Thu, 20 Sep 2001 14:11:25 +0200, "Deer Wolf"
<deer_wolf@hotmail.com> wrote:


>Sålænge både jeg om min partner er enige om at seksuelle fantasier ikke er
>udtryk for utroskab, er der intet sygt over det. Vi behøver jo ikke alle
>have din form for seksualitet

jamen hvor i ligger problemet så i at delagtig gøre partneren ...hvis
man er enige om at der ikke er noget galt ?'
MvH
Bo
>
>Deer
>


Deer Wolf (20-09-2001)
Kommentar
Fra : Deer Wolf


Dato : 20-09-01 16:42


"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <stigmata_2o1o@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:l3rjqt0sa0dgb3de9m3vdnrbt6k57n63jf@4ax.com...
> hvor i ligger problemet så i at delagtig gøre partneren ...hvis
> man er enige om at der ikke er noget galt ?'

selvom vi begge logisk kan se det naturlige i det, har vi jo alligevel et
urealistisk ønske om at være alt for hinanden

Deer



Chokmah x@dogSun (20-09-2001)
Kommentar
Fra : Chokmah x@dogSun


Dato : 20-09-01 16:52

"Deer Wolf" <deer_wolf@hotmail.com> wrote in news:9od22u$rob$1
@news.cybercity.dk:
....
>> hvor i ligger problemet så i at delagtig gøre partneren ...hvis man er
>> enige om at der ikke er noget galt ?'
>
> selvom vi begge logisk kan se det naturlige i det, har vi jo alligevel et
> urealistisk ønske om at være alt for hinanden

og i erkendelse af dette har i så hemmelig cyber sex ?
MvH
Chokmah

Deer Wolf (22-09-2001)
Kommentar
Fra : Deer Wolf


Dato : 22-09-01 08:45


"Chokmah x@dogSun" <chokmah@mailme.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns9122B677254D5chokmahmailmedk@130.225.51.30...
> og i erkendelse af dette har i så hemmelig cyber sex ?
nej. cybersex giver mig ikke noget. det jeg startede at snakke om var de
seksuelle tanker man kan få når man går ned ad strøget og ser noget godt

Deer



Chokmah @lias R@bi@s~ (22-09-2001)
Kommentar
Fra : Chokmah @lias R@bi@s~


Dato : 22-09-01 09:31

On Sat, 22 Sep 2001 09:44:47 +0200, "Deer Wolf"
<deer_wolf@hotmail.com> wrote:


>> og i erkendelse af dette har i så hemmelig cyber sex ?

>nej. cybersex giver mig ikke noget.

jeg fortsår ikke nødvendigheden af hemligheden så ?

> det jeg startede at snakke om var de
>seksuelle tanker man kan få når man går ned ad strøget og ser noget godt

Ja ok - sådan kan man jo ha det - ikke et behov jeg selv har dvs jeg
ser langt hård på en kvinde- menjeg forbinder det ikke med noget
menskeligt- jeg lægger ikke mærke til resten af pågædelne kvinde og
skænker ikke hårdet en tanke 2 min efter - jeg ser det mere som
levene kunst - en hyldst til menskeheden om hvad skønhed kan være !

men seksualitet intimitet følser i almindelighed kærlighed tanker
nærværd går kun en vej i mod min Yberlige !
MvH'
Bo
>Deer
>


Henning (25-09-2001)
Kommentar
Fra : Henning


Dato : 25-09-01 18:29


"Chokmah @lias R@bi@s the dog*" <stigmata_2o1o@hotmail.com> wrote in message
news:ngdjqts8fecce1sqskj63j0mpi2ts9vqmd@4ax.com...
> On Wed, 19 Sep 2001 19:17:38 +0200, "Deer Wolf"
> <deer_wolf@hotmail.com> wrote:
>
> >
> >"Tomas O." <tfo@gmx.net> skrev i en meddelelse
> >news:Xns9121B5758CB9vampyre@130.225.51.30...
> >> når man tælnker på at have sex med en
> >> anden er det vel utroskab
> >
> >En tanke om sex med andre mennesker er ikke utroskab. Sålænge man holder
sig
> >i skindet, og ikke fortæller det til partneren, hvis denne bliver såret,
er
> >det ok.
>
> det er sgu da udtryg for en syg tanke gange - at man bedrager isn
> partner , men er så venlig ikke at såre denne med detalier - det er da
> at tage groft pis på og udvise en dyb foragt dem der burde være en
> nærmest - men det kan selvføligt være man er fremmed for sig selv ?

Hej Bo .o)

Betragter du mig som syg?
Jeg flirter, når der er mulighed for det
Min kone flirter. da også
Hun havde i foråret en hel nats tlf. sex med
en Århusianer, der gav hende nogle ideer
hun så prøvede af med suxce efterfølgende
sammen med mig, pragtfuldt
Min kone og jeg kan da af og til sammen
flirte på feks. ICQ med en pige, det tænder
bare så det siger spar 2 til alt *GGG*
Når den pågældende pige så skriver, at nu
går hun altså ind og forføre sin mand/kæreste.
må det siges at alle har fået noget godt og dejligt
ud af en gang cybersex >

Jeg betragter cybersex som utroskab, såfremt
ens udkårne ikke finder det acceptabelt, men
opfatter cybersex personligt på linie med at
se porno eller læse romaner og noveller

MVH
Henning


Stine (20-09-2001)
Kommentar
Fra : Stine


Dato : 20-09-01 06:58

On Wed, 19 Sep 2001 15:54:23 +0000 (UTC), "Tomas O." <tfo@gmx.net>
wrote:


>hej Anita din &%¤/&%¤ du skrev:
>
>> Hejsa folks

Hej Tomas

>> Jeg kom til at tænke på noget, som jeg vil høre jeres
>> synspunkter omkring.
>>
>> Er cyber-flirt eller cyber-sex utroskab?
>
>Principielt synes jeg at når man tælnker på at have sex med en
>anden er det vel utroskab, men sex med noget tekst, der flimrer
>hen over skærmen, på nettet er vel ikke værre end at læse en fræk
>novelle?

Det kan jo ses på mange måder, både som du gør i principper, men så
sandelig også meget som inspiration
Hvem kan sidde og læse en fræk noveller, der tænder en noget så enormt
- uden at have lyst til at prøve det af ? Underforstået at det er en
novelle man har valgt at læse udfra præferencer..

Det kan jo også være en chat... ? Man kan vel godt dele fantasier og
snakke frækt, så længe det er partneren man har lyst til ???

Jeg ved at hvis jeg læser noveller (smiler lidt til Tomas
sætter det da en masse i gang hos mig..

knus Stine



*DrømmeFyren* (21-09-2001)
Kommentar
Fra : *DrømmeFyren*


Dato : 21-09-01 09:31

"Anita" <anita@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:3ba8b7a4$0$4791$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Hejsa folks
>
> Jeg kom til at tænke på noget, som jeg vil høre jeres synspunkter omkring.
>
> Er cyber-flirt eller cyber-sex utroskab?

Både min X-kæreste (som jeg havde mødt på nettet) og jeg mente at cybersex
var en form for utroskab.. Cyberflirt.. Hmm... Det kommer an på om man ser
en IRL-flirt som utroskab...

> Jeg er egentlig selv lidt i tvivl om, hvad jeg skal mene om emnet, så lad
> mig høre jeres mening.
>
> Venlig hilsen Anita
>
>

/Henning



Chokmah x@dogSun (21-09-2001)
Kommentar
Fra : Chokmah x@dogSun


Dato : 21-09-01 11:13

"*DrømmeFyren*" <VarmeSoeges@hotmail.com> wrote in
news:9oets6$fkr$1@sunsite.dk:

HI Henning
> Både min X-kæreste (som jeg havde mødt på nettet) og jeg mente at
> cybersex var en form for utroskab.. Cyberflirt.. Hmm... Det kommer an
> på om man ser en IRL-flirt som utroskab...

min pointe ... det er sgu da uholdbart at have en kærste der ikke -kan
opfylde ens alle ens behov - indrømmet det er der næppe nogen der kan !
men så må man da inden for for forholdet finde ud af det i stedet for at
søge det udenfor - eller s kan man lige så godt lade være med at have et
forhold !
MvH
Bo

Cane Master (26-09-2001)
Kommentar
Fra : Cane Master


Dato : 26-09-01 17:21


Anita <anita@mail1.stofanet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ba8b7a4$0$4791$ba624c82@nntp01.dk.telia.net...
> Hejsa folks
>
> Jeg kom til at tænke på noget, som jeg vil høre jeres synspunkter omkring.
>
> Er cyber-flirt eller cyber-sex utroskab?
Nej det er det ikke - så skulle det jo være utroskab at flirte lidt i det
hele taget
>
> Jeg er egentlig selv lidt i tvivl om, hvad jeg skal mene om emnet, så lad
> mig høre jeres mening.
>
> Venlig hilsen Anita
>
>







Søg
Reklame
 
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408847
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste