Processorer til Tyan dual AMD mobo
Fra : Brian

Dato : 19-09-01 15:52

Skal man bruge en speciel type AMD processor for at køre dual cpu på Tyans
motherboard?
Eller kan man bruge den almindelige 1400 MHz Tbird?

Brian

Fra : Thomas

Dato : 19-09-01 17:38

du kan godt bruge en alm thunderbird. Det du skal være opmærksom på er at du
skal bruge Reg. DDR ram, og ikke standard ddr.

Mvh Thomas

Fra : Brian

Dato : 19-09-01 20:21

> du kan godt bruge en alm thunderbird. Det du skal være opmærksom på er at
du
> skal bruge Reg. DDR ram, og ikke standard ddr.

Er reg. DDR ram det samme som ECC DDR ram?

Brian

Fra : Henrik Petersen

Dato : 19-09-01 19:45

Jeg mener man skal have de nye Athlon Thunderbird MP for at kunne køre dual

Fra : Veritas

Dato : 19-09-01 19:50

"Henrik Petersen" <henrik_s-p@get2net.dk> wrote in message
> Jeg mener man skal have de nye Athlon Thunderbird MP for at kunne køre
dual

det skal man ikke...

du kan endda køre durons i det tyan board... det er så sygt.. *savl*

/J

Fra : Brian

Dato : 19-09-01 20:27

Henrik Petersen <henrik_s-p@get2net.dk> skrev i en
> Jeg mener man skal have de nye Athlon Thunderbird MP for at kunne køre
dual

Vinder man noget mærkbart (bruges meget til grafik rendering) ved AMD MP
processorerne i forhold til de almindelige?

Brian