Lyd opfører sig mærkeligt i Mandrake
Fra : Michael Jensen

Dato : 19-09-01 14:11

hejsa

Her idag da jeg kørte Mandrake var lyden pludselig forsvundet. Nå men der
var ikke noget at gøre andet at prøve "sndconfig" som plejer at virke. Det
gjorde det dog ikke denne gang selvom jeg før har gjort det den vej. 2
forsøg senere stadig ingen lyd. Så tjekker jeg lige lidt post og prøver
igen alle soundblaster lydkort og vupti da jeg igen prøver "sound blaster
live" som det skulle være funger det hele igen.

Så er det lige jeg spørgen, hva faen er meningen?
--
Michael Jensen
www.gamleelever.dk

Fra : Jesper Krogh

Dato : 19-09-01 14:53

In article <9oa5aj$ev8$1@sunsite.dk>, Michael Jensen wrote:
> [...]
> live" som det skulle være funger det hele igen.
>
> Så er det lige jeg spørgen, hva faen er meningen?

Du har sandsynligvis haft en eller anden proces der har låst lydkortet,
som så er blevet færdig i mellemtiden.

--
../Jesper Krogh, jesper@linuxpusher.dk
webshop: http://www.linuxpusher.dk

Fra : Michael Jensen

Dato : 19-09-01 22:35

"Jesper Krogh" <jesper@linuxpusher.dk> skrev i en meddelelse
Det

> Du har sandsynligvis haft en eller anden proces der har låst lydkortet,
> som så er blevet færdig i mellemtiden.

Nu siger du lige proces. Hvad kunne det evt. være? Jeg er lidt nysgerrig
over at mit lydkort bare sådan lige pludselige ikke virkede...

--
Michael Jensen