Erikson T28
Fra : RENATA PORZEZINSKA

Dato : 19-09-01 09:08

Er der nogle på Fyn der kan unlock Erikson T28

Fra : T.Madsen

Dato : 19-09-01 09:23

Hej
send mig en mail eller ring så klarer jeg den for dig men jeg bor i nr nebel
men du kan jo sende den til mig
mvh Thomas
--
Jeg unlocker Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr , og hvis
jeg kan også komme 2 spil og vibrator i 3210 og det koster også kun 80 kr

RENATA PORZEZINSKA <kucak@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:MsYp7.6768$lk7.124650@news.get2net.dk...

Fra : Morten Jensen

Dato : 19-09-01 12:07

Thomas, nu stopper du fandeme.......!!!!!

Du bor ikke på Fyn som manden spørger om, vel?????

Hvis du absolut SKAL tilbyde manden din "service" så skriv dog en mail
direkte til manden istedet...

Fremmedordbøger findes på biblioteket og der kan du sikkert slå ETIK

Morten

Fra : Nasty

Dato : 19-09-01 12:20

Hvor på Fyn ?
Jeg bor i Fredericia , men er i Odense flere gange i ugen. pris Kr.150,00 på
din adresse.
hilsen Stephan