Øhh, er jeg blevet snydt??
Fra : anders

Dato : 19-09-01 07:49

Hejsa. Før jeg begynder at blive tosset på en indtil videre unavngiven
hardware-butik, må jeg hellere lige høre gruppen her først. Jo vist har de
allerede lavet adskillige fejl i forbindelse med mit sidste køb, men hvis
min mistanke hér er korrekt, ja så er den helt gal!
Til sagen: Jeg har netop modtaget en harddisk til en opgradering, en
Quantum Fireball 30Gb. Det skulle ifølge forhandlerens hjemmeside være en
7200 omdr. med 2 Mb cache. Men er det så dét? Jeg synes godt nok den er lidt
langsommere end mine egne Ibm´ere, men den sidder også på et ældre bundkort,
til gengæld synes jeg at den er meget støjsvag...begge dele ting der får mig
til at tænke 5400rpm??
Hilsen Anders

Fra : *Tweak*

Dato : 19-09-01 08:04

begge dele ting der får mig
> til at tænke 5400rpm??
Det står nok på den.

Fra : Søren

Dato : 19-09-01 08:12

> [...]
bundkort,
> til gengæld synes jeg at den er meget støjsvag...begge dele ting der får

Nej du skal ikke hænge dem ud for det der .
Stod der ikke et seriel og type nr. på disken,
brug det på Quantums hjemme side til at finde frem til
din HD.
Ellers smid det ind i en søgemaskine så kommer den nok også frem.

Mhv Søren