Popup vindue i billedets størrelse ???
Fra : Lalleglade

Dato : 19-09-01 06:11

Jeg har nogle små Thumnails og når man klikker på dem kommer billedet i en
popup.
Men jeg bestemmer størrelsen af denne popup...det er ikke så godt, fordi
folk selv kan uppe billeder, så jeg kan jo ikke på forhånd vide hvilken
størrelse billederne er i.

Er der et script hvor jeg kan lave det samme, men hvor popup vinduets
størrelse automatisk retter sig efter billedet størrelse ???

Håber i forstår, og kan hjælpe..

På forhånd tak.
--
/Lalleglade

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 20-09-01 11:41

Med image objektet kan du aflæse størrelsen af billedet og derefter resize
din popup med window.resizeTo

/Marten

Fra : Lalleglade

Dato : 20-09-01 15:35

"Marten Ølgaard" wrote in message news:9ocgu1$ge$1@sunsite.dk...

> Med image objektet kan du aflæse størrelsen af billedet og derefter resize
> din popup med window.resizeTo

Tak for dit svar, men jeg må desværre lige sige at jeg ikke rigtig ved hvad
"image objektet" er ?

Jeg har selv kun forstand på PHP og selvfølgelig html :)

kan jeg får dig til at hjælpe lidt mere ???

Med venlig hilsen.
--
/Lalleglade

Fra : Michael Kjærgård

Dato : 25-09-01 10:05

"Lalleglade" skrev...
> [...]
vinduets
> størrelse automatisk retter sig efter billedet størrelse ???

Kan dette bruges?

http://javascript.internet.com/page-details/image-sized-window.htm

Venligst
Michael Kjærgård

Fra : Lalleglade

Dato : 25-09-01 18:58

"Michael Kjærgård" wrote in message

> Kan dette bruges?
>
> http://javascript.internet.com/page-details/image-sized-window.htm

Jeg takker mange gange..... jeg fandt et andet på samme side.... mange tak
igen !!!