scrollbar i textfelt ?
Fra : Christian Bjerre

Dato : 19-09-01 11:00

Jeg har lavet et textfelt af type "dynamic text", hvor jeg henter indhold
serverside.

Spørgsmål: Hvordan laver jeg en scrollbar ?

// chris

PS Jeg er total nybegynder og har lige hentet flash i aftes - så rolig med
svarene.

Fra : Michael Peo

Dato : 19-09-01 15:57

Hvis du er helt grøn, så snus lidt rundt i hjælpefilerne, på nettet på f.eks. www.flashkit.com osv.
Der er masser af hjælp og ex. at hentet - meget hurtigere end at skulle vente på svar.

/peo
www.bandage.dk

:

Fra : Christian Bjerre