Ny netscape bruger
Fra : Martin

Dato : 18-09-01 22:51

Jeg er netop begyndt at bruge netscape navigator 6, efter at jeg hørte om
den nye nimda-virus.
Der er dog et par irritations momenter:
1: Som beskrevet ovenfor, jeg vil gerne importere mine foretrukne fra IE
2: Netscape skal automatisk kaldte op til Internettet når det åbnes.
Håber der er nogen der kan hjælpe...

--
Med Venlig Hilsen

Martin Helbo
mhj@mind-media.dk
www.mind-media.dk

Fra : Kate

Dato : 19-09-01 20:53

"Martin" <helbo@webhiker.dk> wrote in

> [...]
> fra IE 2: Netscape skal automatisk kaldte op til Internettet når
> det åbnes. Håber der er nogen der kan hjælpe...

Indrømmet begge dele fik jeg den aldrig til.

--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : Kate

Dato : 19-09-01 20:57

Kate <oliwer@wanadoo.dknoget> wrote in

> "Martin" <helbo@webhiker.dk> wrote in

> Indrømmet begge dele fik jeg den aldrig til.

Ved ikke lige hvad jeg fik trykket på, men den blev sendt inden jeg var
færdig.

Det jeg ville sige var, at Netscape på et tidspunkt kunne finde ud af
det med at kalde op hvis IE har været installeret først, men Netscape
kan øjensyntligt ikke finde ud af det selv.

Efter en kort periode at ha' benyttet IE er jeg lige gået over til
Opera. Den er hurtigere end både IE og Netscape, men den har så nogle
andre ting som jg er spændt på om jeg kan vænne mig til.

Fra : Thore Øivind Snipsta~

Dato : 19-09-01 22:34

"Martin" <helbo@webhiker.dk> wrote in message
> [...]
> 1: Som beskrevet ovenfor, jeg vil gerne importere mine foretrukne fra IE
> 2: Netscape skal automatisk kaldte op til Internettet når det åbnes.

Hei
Hvis du eksporterer dine foretrukne fra ie og kaller fila bookmarks.htm, så
kan du kopiere denne fila inn i den folderen som Netscape lagrer sine
bookmarks.htm
Da skriver den over fila og det hele skulle være fikset.
Pass på at Netscape er lukket når du kopierer inn bookmarks.htm
Thore Øivind