Sikkerhedskode: 3310
Fra : James

Dato : 18-09-01 20:26

Min nye 3310 er desværre låst til det simkort som fulgte med( Telia). Jeg
troede at man så kunne bruge andre simkort fra Telia, men dem vil den ikke
acceptere. Jeg har prøvet at låse den op, uden held. Jeg brugte NU 2000
programmet og den skrev at unlockingen var ok, men telefonen kan stadig ikke
bruges med andre simkort. Er der nogen, som kan hjælpe med en
sikkerhedskode, som den kommer og spørger om.

Hilsen
Sørensen

Fra : T.Madsen

Dato : 18-09-01 21:48

Hej
Prøv med 12345 det er sikkerheds koden hvis den ikke er lavet om er den det
så prøv med et datakabel
Mvh Thomas
--
Jeg unlocker Ericsson og alle Nokia'er for 75 kr , og hvis
jeg kan også komme 2 spil og vibrator i 3210 og det koster også kun 80 kr

Fra : Tom A Jensen

Dato : 18-09-01 22:34

James <ibib@post8.tele.dk> skrev i en news:9o88o6$in1$1@sunsite.dk...
> [...]
ikke
> bruges med andre simkort. Er der nogen, som kan hjælpe med en
> sikkerhedskode, som den kommer og spørger om.

hej
du skal have gang i et datakabel og logomanager for at aflæse
sikkerhedskoden .
hvis du så døjer med at telefonen ikke vil godkende den sikkerhedskode du
aflæste med logomanager,så lad telefonen ligge tændt i 10-20 minuter inden
du taster koden ind.
mvh
tom jensen
viborg