Outlook .ost mail recovery
Fra : Christian

Dato : 18-09-01 20:24

Hej
Er der en der kan hjælpe med at hente mail fra en .OST fil?
Muligvis konvertere fra .ost til .pst

Tak
Venlig hilsen
Christian

Fra : Søren Blom

Dato : 18-09-01 22:20

"Christian" <c.skovdal@stofanet.dk> skrev
> Er der en der kan hjælpe med at hente mail fra en .OST fil?
> Muligvis konvertere fra .ost til .pst

OST fil hvorfan... stammer den fra?

Hvis det er en fil type der høre til Outlook som bør du vel bare kunne
importere den.

Har lige lavet en søgning på dyret her og der er der ingen OST filer
overhoved, selvom jeg køre MS Office 2000 med Outlook 2000 som mail program.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : peterbech

Dato : 19-09-01 12:02

.ost filen er en Exchange Offline postfil. Den genereres når brugeren af
en netværksmaskine med Outlook opkoblet mod Exchange, logger af
netværket. Således bliver personens meddelelser, kalenderpunkter,
opgaver, kontaktpersoner m.v. samlet i en fil kaldet ".ost"...

- hvordan du kan åbne den: Log på computeren, med det rigtige brugernavn
og åbn Outlook... - så går resten af sig selv. (Men du kan, så vidt jeg
ved, ikke åbne den uden den profil...)

Held og lykke

Peter Bech

http://www.kandu.dk/

Fra : pre

Dato : 19-09-01 11:33

*.ost - Offline Store File forudsætter en Microsoft Exchange Server og kan
evt. synkroniseres med Mailbox. Mest sandsynligt er password/tiladelse
påkrævet.
pre

Fra : news.inet.uni2.dk

Dato : 24-10-01 14:28

Hej Christian

Har læst om et program der hedder exchange recovery - har aldrig prøvet det,
men se nedenstående

http://www.officerecovery.com/exchange/index.htm

Hilsen Henrik