Tvkort
Fra : Lauridsen

Dato : 18-09-01 18:39

Hej
Jeg skal have mig et tvkort så jeg ikke behøver at bevæge mig for meget
mellem sofaen og computeren

Hvilket kan anbefales og hvad skal man gå efter ?
Nogen der har en lille faq ?

Mvh.
Lars

Fra : Karsten Olesen

Dato : 18-09-01 19:34

"Lauridsen" <dsl30271@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mellem sofaen og computeren
>
> Hvilket kan anbefales og hvad skal man gå efter ?
****************

TV kort idag er prisbillige med god kvalitet.
Største forskel er i programmets muligheder,
samt driverne har en del at sige mht. billedkvaliteten.

Iøjeblikket sidder jeg og ser "RAPPORTEN"
med et TV-billede i højre hjørne..og det ER
lækkert at "nette" mens man ser TV !!!!!

Fra : Lauridsen

Dato : 18-09-01 19:42

Hej

> Iøjeblikket sidder jeg og ser "RAPPORTEN"
> med et TV-billede i højre hjørne..og det ER
> lækkert at "nette" mens man ser TV !!!!!

Hvilket kort bruger du så ?

Mvh.
Lars

Fra : Karsten Olesen

Dato : 18-09-01 20:22

> Hej

> Hvilket kort bruger du så ?
>
>****************

Terratec TValue til kr. 100,-...
Iøvrigt testet med succes
og har "guld"-belagte stik samt
ægte Philips TV-tuner.
Fungerer også perfekt sammen
med DIVx

MVH

Fra : Mogens

Dato : 18-09-01 19:38

On Tue, 18 Sep 2001 19:39:05 +0200, "Lauridsen"
<dsl30271@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>mellem sofaen og computeren
>
>Hvilket kan anbefales og hvad skal man gå efter ?

Hvis du kan nøjes med mono lyd, så er
"Terratec TVvalue" et rigtigt godt TV kort.
Og så er det billigt. Ca 400

Mvh Mogens

Fra : BHR

Dato : 18-09-01 20:56

Terratec TValue er med dansksproget tekst og meget nemt at installere.
Prisen er 5-600 kr. og kan varmt anbefales.

BHR

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 18-09-01 22:01

Hej.......

Kan I blive enige eller er der nogen som er blevet snydt for hårdt......

Det opgivne priser på et Terratec Value ligger mellem 100 kr. og 600 kr.
??!!!

Thore Jensen
Hvis PC har kostet mellem 20 kr og 6000 kr...

Fra : Mogens

Dato : 18-09-01 23:16

On Tue, 18 Sep 2001 23:01:06 +0200, "SmaRTrxxv"
<smartrxxv@hotmail.com> wrote:

>Hej.......
>
>Kan I blive enige eller er der nogen som er blevet snydt for hårdt......
>
>Det opgivne priser på et Terratec Value ligger mellem 100 kr. og 600 kr.
>??!!!

Kik på www.edbpriser.dk

Selv gav jeg ca 400 hos MidtData, men de har vist ikke
det TV kort længere.

Mvh Mogens

Fra : Peter

Dato : 19-09-01 13:04

Problemet med edbpriser.dk er at du skal betale for at være med. Derfor kan
vi ikke altid være sikker på at det er den billigste pris. Så Karsten lad
mig få din forhandler!

På forhånd tak Peter

Fra : Karsten Olesen

Dato : 19-09-01 20:07

"SmaRTrxxv" <smartrxxv@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej.......
>
> Kan I blive enige eller er der nogen som er blevet snydt for hårdt......
>
> Det opgivne priser på et Terratec Value ligger mellem 100 kr. og 600 kr.
> ??!!!

OK..retfærdigvis skal siges jeg gav kr. 100,- for tv-kortet,
og kr. 50,- for en Creative Cobra game-pad...

(det er jo dejlig at være forhandler-ansat.....og
vi forhandler ligenu om GRATIS Windows-XP'er
til samtilige i produktionen.....man skal jo vide
hvad der snakkes om..,o))