Vil gerne gemme Brugerens IP adresse i txt~
Fra : Michael

Dato : 18-09-01 17:52

Jeg har en side med en Form som man kan udfylde og så vises
"resultetet" på en anden side.
Alle kan udfylde den form og det giver et problem. For det er
ikke alle der udfylder den korrekt. Faktisk er det de samme
personer gang på gang der "spammer" mit resultat.
Derfor vil jeg gerne banne deres ip fra mit websted, men mangler
en "ipsnapper" der virker.

SPG:Hvordan får jeg gemt brugernes ip adresser i en txt fil eller
ligende?

Min næste problem bliver så at finde ud af hvem/hvornår de kom
til min side / udfyldte min Form..

Any1 ??

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jakob Andersen

Dato : 18-09-01 20:24

"Michael" <Ker@dd2hc.dk> wrote in message news:9o7u3b$cff$1@sunsite.dk...
> SPG:Hvordan får jeg gemt brugernes ip adresser i en txt fil eller
> ligende?

Du kan ikke vha. clientside scripting gemme data på serveren så for at logge
ip'erne bliver du nødt til at have adgang til en eller anden form for
serverside scripting, det kunne f.eks. være ASP, PHP eller CGI...

Find ud af om du har adgang til nogle af disse og spørg så igen så skal du
nok få et brugbart svar...

--
Jakob Andersen